Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Rumour one

The Reds are lining up a bid for Marseille winger Andre Ayew, according to the French media.

Ayew, 24, is thought to be a Liverpool fan, but will also have a host of Italian clubs chasing him.

Marseille would demand 25m euros for the Ghana international.

Source: Ghana Web

Rumour two

The media in Holland believe the Blues will face a battle with PSV Eindhoven for Standard Liege striker Michy Batshuayi.

Votebal International report the Belgian Under-21 international has a release clause of 8m euros.

Batshuayi is the Belgian league's top goalscorer this season with 17 goals.

Source: Football Oranje

Rumour three

On-loan Liverpool goalkeeper Pepe Reina is supposedly a target for Manchester United.

Despite having David De Gea at Old Trafford, David Moyes is reportedly lining up a move for the stopper.

United's chief scout was in Naples for Napoli's 3-1 win over Swansea to run the rule over Reina.

Source: Tutto Mercato Web

Rumour four

Everton are reportedly eyeing up a move for Cardiff City centre-back Steven Caulker.

The 22-year-old has been one of the more impressive performers for the struggling Welsh side this season, after making an £8m move to the club from Tottenham last summer.

Reports suggest the Blues would bid for him if Cardiff went down.

Source: Football Direct News

Rumour five

With Sevilla reportedly interested in Reds attacker Suso, Liverpool's hand in bringing Ivan Rakitic to the club has strengthened.

Rakitic is valued at 40m euros by the Spanish club, a price big enough to put off potential suitors.

But with Suso now interesting Sevilla, a swap deal may be on the cards, apparently.

Source: Here Is The City

(livecho)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et rykte jeg kan like;

"Liverpool har fått grønt lys til å signere Micah Richards i sommer, etter at Manchester City-manager Manuel Pelligrini har fortalt backen at han kan få forlate Etihad Stadium. Richards har takket nei til en ny kontrakt med City, og Liverpool er nå i førersetet til å sikre seg forsvarsspilleren."

-Metro

Lenke til kommentar

Et rykte jeg kan like;

"Liverpool har fått grønt lys til å signere Micah Richards i sommer, etter at Manchester City-manager Manuel Pelligrini har fortalt backen at han kan få forlate Etihad Stadium. Richards har takket nei til en ny kontrakt med City, og Liverpool er nå i førersetet til å sikre seg forsvarsspilleren."

-Metro

Alltid hatt sansen for Richards, så det kan bli spennende å følge. Fysisk og angrepsvillig back, akkurat som jeg liker det.

Lenke til kommentar

Et rykte jeg kan like;

-Metro

Alltid hatt sansen for Richards, så det kan bli spennende å følge. Fysisk og angrepsvillig back, akkurat som jeg liker det.

Han er dog lagd av kjeks.

Men om det er det mulig å holde han relativt skadefri, og vi får han til en grei pris/på grei lønn så kan det godt være en knallsignering!

Lenke til kommentar

Et rykte jeg kan like;

-Metro

Han er dog lagd av kjeks.

Men om det er det mulig å holde han relativt skadefri, og vi får han til en grei pris/på grei lønn så kan det godt være en knallsignering!

Er ikke Richards høyreback?

Eg har og sansen for mannen, men han er jo sprø som marengs. Altfor mye ute på sykestua.

Tror ikke lenger han er riktig mann for Liverpool. Han har ei eventyrlig lønn i City.

I Liverpool snakkes det om å spare penger, og det kan bety at Glen Johnson er på vei bort (alder, høy lønn osv.) Richards forlanger nok bra lønn han og, men med skadehistorikken og alderen, er han risky business.

Bedre å bruke litt mindre penger på en yngre og friskere spiller. Og heller bruke litt mer på en midtbanespiller av skikkelig kvalitet. (Kroos :dribble: Åh, drømmespiller)

Lenke til kommentar

Mata har ikke vært like god i United-systemet som han til tider var i Chelsea.

Fellaini her ikke vært like god under Moyes nå, som han var i Everton.Og Kagawa er vel heller ikke noe særlig å snakke om under Moyes.

Men beklager, This is Anfield er feil tråd for denne diskusjonen. Jeg stopper her.

Endret av sector
Lenke til kommentar

Mata har ikke vært like god i United-systemet som han til tider var i Chelsea.

Fellaini her ikke vært like god under Moyes nå, som han var i Everton.Og Kagawa er vel heller ikke noe særlig å snakke om under Moyes.

Men beklager, This is Anfield er feil tråd for denne diskusjonen. Jeg stopper her.

Du svarer jo på noe helt annet du nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Moyes får ikke tak i slike spillere, dersom Europa ryker neste sesong.

Spørs om ikke Moyes og ryker i tilfelle det skjer... Håper han skakkjører United aldeles.

Nei, vi må nok ned på klassen til Mata for å hente spillere til sommeren..

Når Mata ble hentet var United i Champions League, så poenget ditt forsvant.

Lenke til kommentar

Spørs om ikke Moyes og ryker i tilfelle det skjer... Håper han skakkjører United aldeles.

Men Mata visste at det mest sannsynlig ikke ble CL neste år. Uansett, en sesong betyr lite for spillere. Vil tørre å påstå at United har større sannsynlighet å havne i CL i løpet av den neste femårsperioden enn det Liverpool har, og det påvirker nok valget mer enn hva som skjer i 1 enkeltsesong.

Nå er dere nok naturligvis uenige i det, og det skal dere få lov til.

Edit: Og ja, meget OT.

Richards ville sikkert vært en forterkning for dere, og han har dere nok sjangs på. Gogo.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Mata spiller jo ikke CL for oss i år, og tabellsituasjonen var omtrent som nå.

Lenke til kommentar

Både United og Liverpool går en spennende som er i møte. Sistnevnte skal (knock on wood) styrke første 11'ern og stallen med tanke på CL spill. United skal styrke laget og erstatte flere nøkkelspillere (Evra, Vidic, Rio, Van Persie?). Dessuten skriker vel troppen etter en 1'er sentralt på midten. Spennende å se hva slags spiller Moyes uten CL spill kan tiltrekke seg.

Selv håper jeg på Reina, Wisdom, Ilori, Montoya, Richards, Song, Konoplyanka, Suso, Borini og en offensiv spiller til kommer inn i troppen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...