Pernicious Weed Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Ben Arfa inn. Vil dere virkelig ha han? Nei. Hvem andre offensive vinger som har vist at de behersker PL nivå kan vi hente for under £7M? Ser Benitez-syndromet henger igjen. Må man virkelig kjøpe for enhver pris. Ikke noe vits å svi av 7 millioner bare for å kjøpe når spilleren ikke vil forsterke laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Nei, som i at dere ikke vil ha han, og jeg vil ikke at dere skal få han. Men jeg vil ha han.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Får ikke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Ben Arfa inn. Vil dere virkelig ha han? Nei. Hvem andre offensive vinger som har vist at de behersker PL nivå kan vi hente for under £7M? Ser Benitez-syndromet henger igjen. Må man virkelig kjøpe for enhver pris. Ikke noe vits å svi av 7 millioner bare for å kjøpe når spilleren ikke vil forsterke laget. Har du sett stallen vår? Liverpool er meget utsatt. Vi trenger bedre dekning og Ben Arfa kommer til å forsterke A-laget. Klagde ikke du på dårlig handel i sommervinduet fra Moyes? Hva er forskjellen? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Får ikke! VIl ikke ha han heller. Bare behold han, dere Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Får ikke! Kan andre få ha han da? Eller er det kun oss som ikke får? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Det er jo ganske klart hva Rodgers tenkte med stallen i år * Så tynn stall som mulig pga ingen e-cup * Låne ut spillere som trenger spilletid/utvikling (Borini, Assaidi, Reina, Wisdom, Suso og Robinson) Resultatet har blitt at vi har 12-13 spillere som er gode nok. Foruten en antatt første ellever så har vi kun Sakho, Lucas og Allen som kan gå inn å ikke svekke oss betraktelig. Med Coutinho i midtbane treeren og Sterling fast på kanten så har vi kun Aspas og Moses som kan komme inn å forandre matchbilde offensivt. De to navnene er ikke nok til å ha som innbyttere. Offensivt fra benk så har City, Arsenal, United, Chelsea, Tottenham og kanskje Everton bedre alternativer en oss. Ergo vi har 7.beste offensive backups. Det må en hver person som følger med skjønne. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Er nok ingen som nekter for at vi har alt for tynn stall. Spesielt hvis det blir CL/EL neste år. Synd vi ikke fikk inn Salah/Koneplankern i januar. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Ben Arfa inn. Vil dere virkelig ha han? Nei. Hvem andre offensive vinger som har vist at de behersker PL nivå kan vi hente for under £7M? Ser Benitez-syndromet henger igjen. Må man virkelig kjøpe for enhver pris. Ikke noe vits å svi av 7 millioner bare for å kjøpe når spilleren ikke vil forsterke laget. Har du sett stallen vår? Liverpool er meget utsatt. Vi trenger bedre dekning og Ben Arfa kommer til å forsterke A-laget. Klagde ikke du på dårlig handel i sommervinduet fra Moyes? Hva er forskjellen? Jeg sier ikke at dere ikke trenger å handle, for det gjør dere, men man må handle riktig. Argumentet om at stallen var svak ble også brukt under Benitez, og gjerne da sammen med at man ikke hadde råd til å kjøpe de beste spillerne. Såklart har man ikke råd til det, når man svir av ganske mange penger på spillere som skal styrke stallen hele veien. Rodgers har truffet veldig godt på et par av signeringene sine, men jeg tviler på at Ben Arfa er rett mann. Han er uten tvil et fantastisk talent som fotballspiller, men han er vanvittig ego og virker ikke å ha det mentale helt med seg. Gjør rett og slett ofte feil valg. Det er forskjell på å ikke kjøpe, og unngå å kjøpe feil. Liverpool får hjem Assaidi, Suso og Borini i sommer. Da er dekninga langt bedre allerede, med mindre man velger å selge dem. I tillegg har man Ibe og Sterling. Dekinga på vingplass er ikke det største problemet, spør du meg. Da er det bedre å spare de 7 millionene, og heller gå for en dyrere midtstopper, for eksempel. Ikke bruke de på spillere som Luis Alberto og Iago Aspas, for eksempel.. nå er da Ben Arfa langt bedre enn disse to, men poenget står. At jeg klager på dårlig handel fra Moyes har ingenting med dette å gjøre i det hele tatt. Men jeg tar heller sjansen på en dyr Mata eller Fellaini enn 5-6 Aspas'er. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Vel, når det kommer til dekning på vingplass er Brendan Rodgers uenig med deg. Da han først ville kjøpe Salah så Konopljanka da førstnevnte gikk til Chelsea. Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Konoplyanka, Will Hughes, venstreback, høyreback(om Johnson går) og en defensiv midt i sommer, så er jeg nøgd. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Lyst på Will Hughes eller Tom Ince inn. Men tror bare sistnevnte kan bidra som backup neste 18 mnd. Hughes blir klar om et par sesonger. NB! Glemte Ilori som også er på utlån. Utrolig hvor mange spillere vi har ute Endret 16. februar 2014 av YNWA32 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Lyst på Will Hughes eller Tom Ince inn. Men tror bare sistnevnte kan bidra som backup neste 18 mnd. Hughes blir klar om et par sesonger. NB! Glemte Ilori som også er på utlån. Utrolig hvor mange spillere vi har ute Nå har vel Ince nettopp byttet klubb? Lenke til kommentar
Firmino Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Gikk på lån ut sesongen, men kontrakten går vel ut etter sesongslutt? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Tror Ince sin kontrakt går ut til sommeren ja. Ser gjerne at han hentes inn og enten tar plassen til Aspas eller lånes ut i 12.mnd Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 (endret) Håper vi selger Coates, Aspas, Alberto, Assaidi og Johnson (gammel, høy lønn, mye skadet, veldig ujevn). Kelly bør også vurderes solgt, eller lånt ut. Ser ikke ut som han klarer å trene seg opp igjen. Hvis vi kvalifiserer oss til CL, håper jeg vi får inn to klassebacker som kan gå rett inn på laget. Den sentrale midtbanen trengs også å bli forsterket. Henderson og Lucas er gode, men for et vinnerlag er de bare roteringsmateriale, imo. Allen har mye å bevise, men han er også en grei spilller å ha i stallen. Også viktig at det strømmer inn med talenter. Gjør meg ingenting om vi bruker mye penger på dem, som vi har gjort med Sterling/Shelvey f.eks. Absolutt verdt å satse på. Will Hughes virker spennende, som mange sier. Ince ser jeg ikke noe særlig poeng med, han slår meg som en spiller som mangler ambisjoner. Endret 17. februar 2014 av OKMarius Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Enig i alt du skriver OKMarius, bortsett fra det med Hendo. Han har vært vårt beste sentrale midtbanespiller denne sesongen, han har hatt en fantastisk utvikling etter at BR tok over. 23 og brite taler også i hans favør. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. februar 2014 Del Skrevet 17. februar 2014 Helt enig. Hendo er desidert en av våre beste spiller. Finner ikke bedre arbeidsmaskin enn han. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 For å si det sånn, det er rundt 9 spillere jeg bytter ut i første ellveren før Henderson. Den dagen Hendo er en av de første som skal ut av laget så har vi gjort det meget godt og sikkert vunnet mange PL/CL titler, for DA har vi et bra lag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå