Stargasm Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hva med Henry? Sliter med spilletid i Barcelona, og var vel linket til oss før han dro til Barcelona, sies at han er lysten på å avslutte karrieren i Amerika, men det må da gå an å lokke han til Anfield? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Han ELSKER Arsenal, og vil nok ikke komme til et konkurrende lag. Tipper han drar til Arsenal etter sesongen. Vil uannsett satse på unge\yngre spillere når det kommer til kjøp i sommer. Endret 20. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ballack, Deco og Cole er i fare for å stå uten kontrakt til sommeren også. Hmmmm.. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hadde ikke sagt nei til Joe Cole. Vi har ikke hatt en skikkelig god venstre midtbanespiller siden John Barnes egentlig. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) City skal kanskje bruke 2 milliarder på spillerkjøp til sommeren! Ryddesalget kan inkludere følgende spillere: For å rydde plass til de nye stjernene skriver The Times at spillere som Robinho, Stephen Ireland, Martin Petrov, Shaun Wright-Phillips, Roque Santa Cruz, Patrick Vieira, Javier Garrido, Sylvinho, Felipe Caicedo, Benjani Mwaruwari og Michael Johnson alle står i fare for å bli solgt. De jeg mest kunne tenkt meg, markert i bold. Men vi trenger jo faktisk både høyre og venstreback foran neste sesong, så flere kan være aktuelle. Det evige spørsmålet er også om vi skal ha inn enda en spiss (mtp alt rundt Jovanovic). Torres-Jovano-N`Gog- Kuyt/Babel er vel nok dekning med 2-3-1 oppsettet. Uansett er det jo et paradoks at vi ønsker oss "vrakgodset" fra City og Chelsea, lag vi helst skal slå. Sier seg selv at Liverpool kjemper i en helt annen liga når det kommer til økonomisk evne å hente spillere. Endret 21. april 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Ireland og SWP er absolutt spillere jeg kunne tenkt meg. Kunne virkelig tenkt meg Michael Johnson også, spilte jo bra i 07/08, men vært skadeplaget etter det, så spørs om det er et godt kjøp lenger. Jævlig synd, for han hadde/har talent. Så har vi jo som vanlig van der Vaart da. Liker han jævlig godt og tror han kunne tilført Liverpool mye. Synes fortsatt det er helt sykt at ikke Rafa hentet han som en del av Xabi-dealen. Dersom han hadde mulighet for det da, men det er jeg ganske sikker på at han faktisk hadde. Ireland, SWP, VdV og Joe Cole inn høres jo ikke akkurat feil ut! Det er jo nesten en sterkere midtbane enn det vi i det hele tatt har nå. Og det trenger ikke være jævlig dyrt heller. Så kan vi selge Lucas og Riera. Da hadde vi hatt Masche, Gerrard, Aquilani, Ireland og VdV på 3 plasser på midtbanen. Får jo helt vann i kjeften av det. I tillegg har vi Pacheco og Benayoun som kan ta Gerrard-rollen. + en grei spiss og muligens en VB, så hadde vi hatt et knallsterkt lag! Og dersom det stemmer at det er ryddesalg i City så trenger det ikke bli veldig dyrt heller. Ei heller for VdV dersom Real har planer om å fortsette pengebruken i samme sporet. Cole kan man jo kanskje få gratis, men han vil sikkert ha lønn fra en annen verden da. Endret 22. april 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Lucas selger Liverpool\Rafa ikke, no chance in hell. Nå har Rafa+Liverpool brikt sååååå lang tid på Lucas,så ser ingen mening i at han skal selges. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Ble langt innlegg så mye av innlegget kom i Spoiler for å spare plass. Sist jeg skrev om ønsker mtp Transfers var det ganske ekstreme ting med Torres salg osv. Tenkte å lansere en litt mer balansert plan. Går utifra at Benitez blir manager for 10/11 også, samt at vi fortsetter med 4-2-3-1. Hva trenger vi? Keeperplass - Trenger ingen forandringer Begrunnelse for GK: Reina klart førstevalg, Cavalieri fortsetter som bacup ser det ut til. Vi har flere unge spillere i stallen som kan ta Itandje sin plass som 3.valg. Videre kan du lese om Forsvar, Midtbane, offensiv midtbane og spissplassen og hva vi trenger inn der. Legger dette i spoiler for å spare plass. Backer - Trenger forsterkinger, 1-2 inn. Begrunnelse for backer: Johnson-Insua har vært førstevalg i år. Vi har Degen på høyreback, men omrokkering av Carragher har vært alternativet på høyreback. Venstreback har vi hatt Insua med Aurelio som backup. Jeg vil slippe Degen for £0-1M og la Aurelio gå (han aksepterer ikke play-as-you-play-kontrakt) gratis. Inn: Vasliis Torosidis fra Olympiakos og/eller Nadir Belhadj fra Pompey. En eller to av disse inn for £4-6M pr spiller. Denne spilleren vil være backup sammen med Kelly og Darby. Førsnevnte av disse kan spille på begge backer. Det kan også Torosidis. Midtstoppere - Trenger en 21-25 åring inn, hodesterk. Begrunnelse for midtstoppere: Carragher har 1-2 sesonger igjen som førstevalg, etter dette blir han 4.valg på lik linje med Hyppia var de to siste sesongene. Derfor vil jeg handle inn en ung midtstopper. Target: Gary Cahill, Ryan Shawcross, James Tomkins, Michael Turner, Simon Kjær eller etc. Noen er bedre en andre, noen er dyrere en andre osv. Men en av disse, eller en i samme klasse sier jeg ja takk til. Kan være vi bare får type Matt Upson (30år). Hvis vi får inn en ny midtstopper så spiller Kyrgiakos ut sesongen også går grekeren gratis på Bosman. 5 midtstoppere + 1 ny back gir Carrager/Agger mer mulighet til å vikariere på backene. Defensiv midtbane – Trenger ingen forandringer Begrunnelse for DM: Vi har Macherano og Lucas som begge er gode nok for laget. Lucas har fått mye pepper, men det har mest vært for hans spill i ”Alonso-rollen”. Han er mer en god nok for oss som Defensiv midtbane og backup for Macherano. Spillende midtbane – aka Alonso Rollen – ”Trenger klarifisering” og en backup. Begrunnelse for Alonso-rollen Sier seg selv at når mange kaller dette for ”Alonso-rollen” så var det et stort tap da Xavi Alonso dro til Real. Erstatteren har i år vært Lucas, dette er ikke bra nok. Egentlig skulle dette vært Aquiliani, men først var han skadet, så blir han ikke brukt! WTF? Enten må vi selge Aquiliani til Italia for £15-18M og kjøpe en ny spiller eller så må vi bruke han. Lucas/Macherano som faste på midten er oppsigelsesgrunn for Rafa mener jeg. Jeg vil at Gerrard skal spille fast her med Aquiliani i rollen bak Torres. Det kan selvfølgelig også bli motsatt, men vi må uansett ha en backup for denne rollen. Jeg mener dette helt klart bør bli Kim Kallstrøm (Free Transfer) eller en annen ”bargain”. Alt er bedre en å ha Lucas/Macerano som fast to-spann ved en skade. Vinger: Trenger en ny ”ener” for laget. Her er plassen jeg vil bruke klart mest penger, og gjerne spare andre steder som på midtstopper plass hvis vi ikke har råd til ”pose & sekk”. En ny ”klassisk ving” på venstreside hadde vært veldig bra for første ellveren. Med ”ener” mener jeg en som sammen med Gerrard, Torres, Macherano og Torres skal dra lasset. Selge Riera og Babel gir inn £16M. Dette holder ikke alene for en kvalitetsving. Men jeg vil bruke det som trengs for å gi klubben en ny stor spiller. Backup på venstreving blir Benayoun, Maxi samt bacupen til hengende spiss. Targets: Milner, A.Young, Mata, Di Maria, D.Silva, osv, osv. Listen er kanskje ikke oppnårlig, men den er satt opp for å illustrere hva vi trenger. Hengende spiss/Gerrard rollen – backup som kan spille på vingen/sentral midtbane. Begrunnelse: Jeg mener vi må ha inn en ny backup her som MÅ kunne bekle andre roller i laget. Targets: Joe Cole (free transfer), Kim Kallstrøm (free transfer), Stephen Ireland, Mark Noble, etc. Samtidig skal Pacheco bli utkrystallisert som 3.alternativ og få sjanser. Mao Aquiliani – Joe Cole – Pacheco. Benayoun går over til å bli ren ving. Vil heller spille med Venstreving – Pacheco – Maxi/Kuyt en Benayoun i midten fordi jeg vil gi Pacheco sjanser. Spissplassen – Trenger Jovanovic eller erstatter for han Begrunnelse: Jeg har ingen tro på at Liverpool skal kunne klare å hente en kvalitetspiller som backup for Torres så lenge Benitez sitter (1 spiss blir brukt). Benitez vil sikkert legge om til 4-4-2 hvis han får David Villa eller Cordoza gratis, men det skjer ikke. Ergo er det nok for meg å ha Jovanovic, N`Gog som backups, med kriseløsningen Kuyt. Oppsumering: Forsvar: Inn: Torosidis og Gary Cahill Ut: Degen og Aurelio Midtbane: Inn: Kim Kallstrøm (FT), Joe Cole (FT) og Di Maria Ut: Babel, Riera. Angrep: Inn: Jovanovic (FT) Ut: Ingen Pris: £40M Spillersalg: £16M Eiere må spytte inn: £24. Får vi til dette får vi en stall som er mye bedre en dagens og vi får en første ellver som er styrket. Men mye avhenger av puslespillet rundt Aquiliani/Gerrard/Lucas. Endret 22. april 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Rykte om Cavalieri ut og Wolves sitt andrevalg inn: Liverpool boss Rafa Benitez is preparing a shock £2.5million bid for Wolves keeper Wayne Hennessey. Benitez has targeted Wales international Hennessey for a surprise summer switch to Anfield as back-up to No. 1 Pepe Reina. Hennessey has lost his place to Marcus Hahnemann at Molineux and not played in the Premier League since Wolves' 4-0 thrashing against Chelsea in November. But Benitez believes the 23-year-old will be an ideal No. 2 to Reina and is ready to make his move at the end of the season. Hennessey played a key role in Wolves' promotion to the Premier League and his form has alerted both Arsenal and Aston Villa in the past. But he struggled in the top flight earlier this season and has been on the bench for most of the campaign after being replaced by summer signing Hahnemann. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Skjønner faen ikke hva vi skal med så mange keepere i klubben, bruk heller pengene på utespillere som vi TRENGER, å la noen av de unge få kommer opp å være andrevalg, å kaste vekk £2.5 mill på en keeper tror jeg ikke er det smarteste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Er nok fordi Cavalieri er for god til å slaffe på benken sesonger inn og ut. Han vil nok spille mer fotball. Fått ekstremt lite kamper i Liverpool egentlig. Ellers fin lesning YNWA32, ikke enig i alt da. ;p Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Har god forståelse for at Cavalieri ikke vil være benkesliter i Liverpool, men jeg mener vi ikke trenger å bruke penger på å hente en ny andrekeeper. Vi burde heller la flere unge få ta steget opp, å bruke pengene på plasser vi virkelig trenger forsterkninger. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Har god forståelse for at Cavalieri ikke vil være benkesliter i Liverpool, men jeg mener vi ikke trenger å bruke penger på å hente en ny andrekeeper. Vi burde heller la flere unge få ta steget opp, å bruke pengene på plasser vi virkelig trenger forsterkninger. Vi kan selge Cavalieri for £2,5M og gå i null med bytte mot en "home-grown player" med tanke på nye regler. Alternativet blir å beholde Cavalieri eller selge Cavalieri, oppgradere en egen keeper til andrevalg og bruke Cavalieri pengene inn i potten til nye spillere. Kanskje lett å tenke at det ikke spiller noen rolle med andre keeper, men se på hva som kan skje i fotball med skader. Eks keeper Eddie Gustavsson brakk benet denne uken. Uhellet kan komme og Reina ute i 4 - 30 kamper, da må vi ha noen som kan stå. beholde Cavalieri/bytte mot homegrown 23 åring er en god skade Policy for Reina og noe vi må ta oss "råd" til. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Liverpool tempted by move for Van der Vaart I like, I like, I like! Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Liverpool in talks for Real Madrid striker Benzema Kan ikke si annet en Ja,takk! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 24. april 2010 Forfatter Del Skrevet 24. april 2010 VdV for £10M er noe jeg hadde ansett som en kjempedeal. Allsidig offensiv spiller som innehar flere av kvalitetene vi ser etter. Bidrar til både å styrke og økte bredden i spillerstallen. Relativt bra pris også. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 £10M er en veldig urealistisk sum, det var jo det han ble linket for i sommer. Nå er han et førstevalg, og en overgang virker således veldig urealistisk i det hele tatt. Prisen har nok gått noen hakk oppover Forøvrig, anser dere Liverpoolfc.Tv som en grei side? For meg virker det enda værre enn de værste Gossip avisene i England. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 " Forøvrig, anser dere Liverpoolfc.Tv som en grei side? For meg virker det enda værre enn de værste Gossip avisene i England. " pga om at de legger ut dette med vvdv? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Pga om at de legger ut dette med vvdv? De linker; Vdv, Drenthe, Benzema, Lass Diarra og Metzelder. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Det er ikke de som lager ryktene. Det er bare en samling av rykter fra aviser og nyhetskilder. Og de verste avisene er utelatt. Det var for eksempel The Guardian som meldte det om VdV. Så jeg synes det er greit å bruke den som en side for rykter, men det er ikke noe mer! Blir litt som newsnow for de som har vært borti det, men likte denne bedre. Edit: Benzema hadde vært ytterst velkommen! Han og VdV, og jeg hadde vært storfornøyd! Sleng på Joe Cole og en back eller to så har vi det. Endret 24. april 2010 av ErlendRU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå