Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Haha, så vi skal betal £16m for en som skal konkurrere mot Ibe?

Hvis du mener han skal ta plassen til Sterling så kan du få tro det så lenge du vil. Sterling er ca 3,5 ganger bedre. Utifra de 4-5 kampene jeg har sett han spille.

Les det jeg skriver du.

Vil han styrke laget? Jeg tror ikke at jeg har sett han spille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vet ikke om eg helt deler optimismen rundt ukraineren, men det er bare utfra hva eg har sett på YouTube.

Er det egentlig noen ukrainere som har lykkes i England? Kommer i første omgang på Shevschenko som ikke akkurat glitret i Chelsea, og Rebrov som aldri gjorde en god figur i Tottenham.

Kanskje spillestilen i premier League ikke passer ukrainere...?

Kanchelskis i United, for dere som husker han, hvor var han fra? Han gjorde det jo bra...

Voronin? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Done Deal: Steven N'Zonzi til Liverpool. Assaidi andre veien, Liverpool betaler £5M i mellomlegg.

25 år, defensiv midt, 140 kamper i PL

.... Rart når dette over er min transfer deadline drøm. Guuuud jeg skulle ønske at jeg styrte skuta

Håper dette stemmer.(første avsnitt, ikke siste. )

Hvor fant du denne nyheten foresten?

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Haha, så vi skal betal £16m for en som skal konkurrere mot Ibe?

Hvis du mener han skal ta plassen til Sterling så kan du få tro det så lenge du vil. Sterling er ca 3,5 ganger bedre. Utifra de 4-5 kampene jeg har sett han spille.

Les det jeg skriver du.

Vil han styrke laget? Jeg tror ikke at jeg har sett han spille.

Du spør om han skal konk med Ibe, svaret mitt er; JA! For neste steg opp er å konkurerre med Sterling. Litt "ergo propter hoc" diskusjon må du tåle.

Lenke til kommentar

Done Deal: Steven N'Zonzi til Liverpool. Assaidi andre veien, Liverpool betaler £5M i mellomlegg.

25 år, defensiv midt, 140 kamper i PL

.... Rart når dette over er min transfer deadline drøm. Guuuud jeg skulle ønske at jeg styrte skuta

Håper dette stemmer.(første avsnitt, ikke siste. )

Hvor fant du denne nyheten foresten?

Var han ankeret i tv2 DLDay som meldte det (ryktet, ikke done deal delen).

Selv mener jeg det hadde vært strålende. Ekte Harry Redknapp stil.

Lenke til kommentar

Vet ikke om eg helt deler optimismen rundt ukraineren, men det er bare utfra hva eg har sett på YouTube.

Er det egentlig noen ukrainere som har lykkes i England? Kommer i første omgang på Shevschenko som ikke akkurat glitret i Chelsea, og Rebrov som aldri gjorde en god figur i Tottenham.

Kanskje spillestilen i premier League ikke passer ukrainere...?

Kanchelskis i United, for dere som husker han, hvor var han fra? Han gjorde det jo bra...

Voronin? :p

Huff og huff! Men dere skjønner vel hvorfor jeg hadde glemt han?

Allikevel, han er også et godt eksempel på ukrainere som ikke har lykkes i PL.

Lenke til kommentar

Skjønner ingenting. Hvorfor ikke bruke litt cash for å sikre seg 4.plassen? CL gir noe vanvittig med penger.

også en ting jeg ikke skjønner. Hvorfor skal de begynne det siste døgnet? Hva om de hadde prøvd å kjøpe "koneplankern" 15.januar f.eks? Hvorfor må forsøket/kjøpet komme i siste sekund på deadline day?

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Er veldig sjokkert etter dette overgangsvinduet. Laget virker utrolig samspilte denne sesongen og jeg har virkelig hatt tro på at vi kan nå topp 4. Men at vi driter oss så totalt ut på overgangsmarkedet nå er uforståelig. Liverpool risikerer å ødelegge hele prosjektet som Brendan Rodgers har jobbet med. Stallen er veldig tynn for tiden og vi har slitt med mye skader. Hvis vi ikke klarer topp 4, ryker Suarez til sommeren. Og vi kan glemme å trekke til oss de store spillerene, noe vi har slitt/sliter med nå.

Det beste som kunne skjedd var å styrke våre svakeste posisjoner med en ving, en sentral/defansiv midtbanespiller og muligens en stopper + venstre back. Jeg er veldig redd at 4. plassen ryker, og da må vi begynne på nytt uten Suarez.

Lenke til kommentar

Må spørre; hvorfor vil alle ha en venstreback inn? Vil dere da benke Enrique når han kommer tilbake?

Må da være bedre å ha inn ny høyreback (noe Micah Richards ryktene forteller at BR også vil ha)

Må være bedre prioritert å få ut Johnson av laget en J. Enrique. Vil se litt rart ut når begge våre venstrebacker er bedre en vår beste høyreback!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...