knipsolini Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Er han verdt £16m? Ikke den posisjonen vi har størst behov for forsterkninger, de burde klare å hente en habil back (selv om det virker usannsynlig nå). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 mark.stokes @bfc_official Ryan McLaughlin has agreed to extend his loan stay at Oakwell from Liverpool until the end of the season. #DeadlineDay #BarnsleyFC #LFC For et ræva transfervindu. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 CL-kvalik gir £40m +, sett bort fra alle de positive ringvirkningene. Merkelig at ikke eierne vil bruke noen millioner på posisjoner som skriker etter forsterkninger, må jo være en fornuftig investering. Om CL-plassen ryker så drar garantert Suarez, som vil gjøre klubben enda mindre attraktiv for potensielle kjøp, mens United og Spurs har stabilisert seg og være enda vanskeligere å havne over. Lenke til kommentar
sector Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Liverpool ville låne Micha Richards. Fikk ikke det. Men hvorfor ikke prøve å kjøpe han. Han er jo meget god. Landskamper for England. Råsterk. Men kommer ikke inn på City. Så kunne de solgt Johnson til sommeren. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Personlig håper jeg på Gökhan Inler inn ikveld, men håpet er tynt.. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Nytt håp? 22.20 - Ben Smith hos BBC forteller at Yevhen Konoplyanka har gjennomført sin legesjekk og at Liverpool har håp om å få gjennomført en overgang innen midnatt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Vil han styrke laget? Jeg tror ikke at jeg har sett han spille. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Har ikke peiling på hvem det er, men en gammel Arsenal spiller advarte mot å kjøpe han, pga dårlig fysikk. Han mente at spilleren ikke kom til å klare seg i England. Det sto i nettavisen, så troverdigheten er jo ikke på topp Endret 31. januar 2014 av ESPP Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Han skal liksom konkurrere mot Ibe om plassen på benken så ja, han vil styrke oss. Da ser jeg bortifra Moses. Offensivt vil vi da stå med: 1.line-up; Suarez - Sturridge - Sterling 2.line-up; Coutinho - Aspas - Konoplyanka Bare å lete etter odd one out her ja... Rart at vi ikke kan hente inn Tom Ince for å styrke troppen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Haha, så vi skal betal £16m for en som skal konkurrere mot Ibe? Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Haha, så vi skal betal £16m for en som skal konkurrere mot Ibe? Hvis du mener han skal ta plassen til Sterling så kan du få tro det så lenge du vil. Sterling er ca 3,5 ganger bedre. Utifra de 4-5 kampene jeg har sett han spille. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 http://www.sportinglife.com/football/transfer-centre/live-clockwatch Grei link foråflge med selv Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 http://www1.skysports.com/transfer-centre/ Denne var bedre Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Kvalitet fremfor kvantitet anyday, det er sånn man bygger et lag. 2 Lenke til kommentar
sector Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Kvalitet fremfor kvantitet anyday, det er sånn man bygger et lag. Helt riktig. Ikke bruk millioner på spillere som ikke hever laget! Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Heldigvis ser det ut til at Konoplyanka blir i kalde øst. Vi får håpe spillere som Alberto, Aspas og Moses kan gå fra å se på kamper til å faktisk bidra som "ok" squadspillere. Det hadde vært strålende å få en av de tre til å våkne... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Se på Rafa, henta inn kvalitetspillere. Jada, han kjøpte også mye rart. Folk elsker å kritisere Skrtel, jeg blir like forbanna hver gang. Vi glemmer så lett. Skrtel er kraftig underrated, og har vell 3`dje lengst farts tid av de som spiller fast nå. Det er viktig å bygge et lag, en kjerne. Gerrard er ikke god nok på sikt, Agger er altfor mye skadet, Kun Skrtel er tilbake av gamlegutta. Nå trenger vi et nytt lag bygget rundt Suarez. Ingen holder hans standard per dags dato. Jeg foretrekker Scouce born and bread hvis vi kan få det. Se på Flani, prøvd av Kenny, ikke funnet tilstrekkelig god nok over tid. Var ikke med i Rodgers planer for fremtiden, men gutten hever seg, fra gjørmen. Han får Englands Høyreback til å se ut som en læregutt. Selvsagt kan vi ikke hente alle fra akademiet. Se hva United kjøpte nå, fra øverste hylle, selv om han var i kulden i Chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 George Psihoyios @gmaster9793 1m Sky sports confirming Liverpool deal could go to as late as 1am due to the serious backlog of the FIFA transfer system. Lenke til kommentar
sector Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Vet ikke om eg helt deler optimismen rundt ukraineren, men det er bare utfra hva eg har sett på YouTube. Er det egentlig noen ukrainere som har lykkes i England? Kommer i første omgang på Shevschenko som ikke akkurat glitret i Chelsea, og Rebrov som aldri gjorde en god figur i Tottenham. Kanskje spillestilen i premier League ikke passer ukrainere...? Kanchelskis i United, for dere som husker han, hvor var han fra? Han gjorde det jo bra... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Er det Assaidi som er tilbake på Melwood mon tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå