Leaf Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Håper virkelig Liverpool får til en handel eller tre før 1. Februar. Sånn ståa er nå ser det fryktelig mørkt ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Gitt opp den tanken jeg ja. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Det som er virkelig trist, er at Man Udt fort tar fjerdeplassen nå. Ikke bare er Mata en ekstremt god spiller, han kan også gi den samme boosten til United som Özil ga Arsenal. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Tja, hjelper egentlig ganske lite om Moyes fortsetter i samme stil. Men Rooney, RVP og Mata er ikke småtterier.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 I tillegg til Junazaj som blir bedre og bedre, og Kagawa som er fantastisk i form. Gi meg en back, en DM, og en kantspiller. Da får jeg tilbake troen på fjerdeplassen. Lenke til kommentar
sector Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Noe nytt å melde noen..? Noen på vei inn eller ut? Lenke til kommentar
edge Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Er nå snakk om Konoplyanka, som skal være ganske nær.Leste og noe om at vi har sendt bud på M'Vila, men den har jeg mindre tro på. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Ryktes at Jack Robinson blir kalt tilbake fra lånet hos Blackpool også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Heller han enn Aly Cissokho. Forøvrig bekreftet at Liverpool IKKE går for M'Villa. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Blir spennende på Deadline Day! Noen av ryktene: Det villeste ryktet idag: Suarez til Real Madrid, mot Isco/Morata +££££££££ Inn: Yevhen Konoplyanka James Milner Ivan Rakitic Nigel De Jong Fernando Gökhan Inler Arda Turan Isaac Cuenca Ever Banega Tom Ince Ut: Aspas----> Valencia Agger-----> Napoli Coates----> Nacional Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Det har blitt en del overgangsvinduer på rad nå hvor det ryktes at Suarez og Agger skal bli solgt. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Er rimelig sikker på at dette vinduet ender med Jack Robinson tilbake fra lån. Det er jo ganske bra jobbet av Brendan Rodgers og co. Vi burde seriøst ansette noen som har peiling på transfers. Dette holder rett og slett ikke mål. Eller det vil si, det holder mål for en klubb som ønsker å ligge mellom 6-9.plass (der vi er i øyeblikket rent styrkemessig). Fortsetter dette så blir det 10-12.plasser fremover. For Suarez forsvinner 100% til sommeren og vi klarer jo kun å hente inn kvalitet som Aspas, Alberto, Cissokho og lignende. Måtte de neste timene vise at jeg tar feil, men har lært å se fakta for det det er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Skal være lovende nær Yevhen Konoplyanka. Ngoo sendes på lån til Walsall Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Skal være lovende nær Yevhen Konoplyanka. Ngoo sendes på lån til Walsall Alle rykter om at Yevhen Konoplyanka skal fly til Merseyside i dag kan legges dødt, skriver Smith i BBC. Dersom Ian Ayre får til en avtale vil den bli gjort i Dnipropetrovsk, hvor det blir meldt om 23 minusgrader i dag. Det store hinderet skal være å bli enig med Dnipro da eiren av klubben ikke ønsker salg. Som sagt tror jeg vi kan drømme om denne overgangen. Vi kan også drømme om Ronaldo, Messi og Zlatan. Jeg er realist og tror på Jack Robinson. Vi kan jo se om vi får Ronaldo eller Messi innen midtnatt Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Må si meg enig med YNWA32. edit: trenger ikke å være en rakettutforsker for å skjønne at det bildet er fake... Endret 31. januar 2014 av Ally1987 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Pete O'Rourke @SkySportsPeteO Liverpool edging closer to signing Dnipro winger Yevhen Konoplyanka. Personal terms agreed set to sign 5.5 year deal. #LFC #skydeadlineday Kun klubben Dnipro samtykke som mangler. Kan bli røff forhandling, men også gjennomførbart. Gørr kjedelig å være realist på transfer day. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Konoplyanka's agent: "Dnipro owner don't want to sell. Yevhen and his dad respects that. Deal off? No, not yet. But it's very unlikely" Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 vel, er jo klart at det igjen krangles om "småpenger" Er snakk om at klubbene er enige om totalpris. Men Liverpool vil betale £3,7M på et senere tidspunkt (CL bonus, 50 ligakamper). Istedet for å få spilleren ender dette nok en gang med at vi neeeesten klarte å signere en spiller. Fra L.no:Liverpool ønsker å betale €15 millioner (£12,3 millioner) umiddelbart, og det restende beløpet opp til £16 millioner etter visse kriterier. Deler av summen vil Liverpool betale dersom de når Champions League, og resten når 24-åringen spiller sin 50. kamp i den røde trøya. Dnipro-eier, styrtrike Ihor Kolomoysyi, ønsker hele overgangsummen med en gang. Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 "Deal very unlikely. We have a very good relationship with the president Kolomoyskyi. He doesn't want to sell... "Yehven and his father respect that." Deal off? "No. Not yet. But it's very unlikely." http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/football/football-news/live-transfer-deadline-day-latest-6645642Om dette stemmer så blir vi vel skuffa igjen.. Og jeg som tillot meg selv å drømme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå