Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 @AnfieldCore: Sports Direct News claim that #LFC are preparing an £11m bid for Schalke's Jefferson Farfan as a replacement for the on-loan Victor Moses. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Mvila og Candreva rykter. http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/liverpool-transfer-news-rumours-yann-3034362#.Utp82su5SK0 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 "Brendan Rodgers er på markedet etter en ung keeper som kan utfordre Simon Mignolet, og følger ifølge Mirror Nottingham Forest-målvakten Karl Darlow." Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Så mye skader som det er på Lucas er vi nødt til å forsterke midtbanen om vi skal ha sjanse på topp fire. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Trenger et skikkelig anker med god pasningsfot, Lucas er alt for mye skader, og han blir ikke noe bedre når han kommer igjen fra skadene sine. Trenger også å bytte ut sumobryteren Glenn. Ellers tror jeg resten av troppen er god nok for topp fire, selv om jeg strengt tatt sa at mitt ønske er å gå opp 1-2 plasser per sesong, noe som ikke ville bety topp fire i år. Tottenham regner jeg ikke som noe topp fire lag, selv om de har spilt 2-3 gode kamper nå. Spørsmålet blir vel om United våkner. Så inn med midtbanespiller asap 2 Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Trenger et skikkelig anker med god pasningsfot, Lucas er alt for mye skader, og han blir ikke noe bedre når han kommer igjen fra skadene sine. Trenger også å bytte ut sumobryteren Glenn. Ellers tror jeg resten av troppen er god nok for topp fire, selv om jeg strengt tatt sa at mitt ønske er å gå opp 1-2 plasser per sesong, noe som ikke ville bety topp fire i år. Tottenham regner jeg ikke som noe topp fire lag, selv om de har spilt 2-3 gode kamper nå. Spørsmålet blir vel om United våkner. Så inn med midtbanespiller asap Mvila og Salah inn, så tror jeg topp 4 skal gå fint. United vil våkne, spørsmålet er når. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Går rykter om Berisha til dere no. http://www.aftenbladet.no/100Sport/fotball/eliteserien/Valon-Berisha-aktuell-for-Liverpool-413884_1.snd#.Ut5hfxDsTIU Lenke til kommentar
sector Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Berisha ja, ja det lukter jo gull av evt. en slik handel!! Fy F***!! Når har de tenkt å satse på spillere med såpass kvalitet at muligeheten for CL-spill er aktuell?? Blir ikke det med halvgode menn fra bakgårdsklubber rundt om i dårlige ligaer. Da er det bedre de sparer de pengene til senere. Laget har ikke bruk for flere spillere på utlån i andre klubber. Det er slik det kommer til å gå med Berisha og, som en rekke andre middelmådigheter. Får bare håpe det er en dårlig spøk som har tatt av på nettet. Lenke til kommentar
sector Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 På twitter sies det at det forveksles med en svenske med navnet Berisha, visstnok et talent. Får hvertfall håpe det stemmer. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hadde vært gøy med en nordmann i Liverpool igjen, men jeg kan ikke tenke meg at Berisha noen gang blir god nok. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Det må da være snakk om Valmir Berisha og ikke Valon Berisha. Denne mannen har vært linket til toppklubber i lang, lang tid. Ryktes å være den "neste Zlatan". http://www.express.co.uk/sport/football/445299/Swedish-starlet-Valmir-Berisha-confirms-Liverpool-Tottenham-and-Sunderland-offers Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Coates ønsker å bli lånt ut. For å være helt ærlig hadde jeg glemt at han fortsatt var i klubben, men han er jo bare langtidsskadet. Er det fortsatt håp for han i Liverpool? Kun 23 år, han ble vel ansett som et veldig stort talent da vi hentet han. http://sillyseason.vg.no/2014/01/21/coates-onsker-seg-hjem/ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Husker han hadde et fint mål her for lenge siden. Hadde forresten også glemt han var i klubben. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Og for det skal han aldri bli glemt. Sykt mål av en 2 meter lang midtstopper. http://www.youtube.com/watch?v=zRPOz750oT8 Endret 21. januar 2014 av knipsolini Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Da er det bekreft at Ilori lånes ut til Granada ut sesongen. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Leste på twitter at Salah visstnok skal ha leid leilighet i Liverpool. Vet ikke helt om jeg skal juble enda, tar dette med en klype salt! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Ryktene skal ha det til at han flyr til Liverpool i kveld og skal ha medisinsk test i morgen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Er han god nok? Jeg har ikke sett han spille. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Har ikke peiling, men kult navn Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Tar ikke noe for gitt før det er offisielt. På et sekund kan en av kjøpeklubbene kaste seg inn i kampen og ødelegge dealen. Men håper Rodgers får han hvis det er tilfelle at man er så interessert at man legger inn bud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå