Leaf Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Får vi Ramirez og beholder Agger ser det ikke så aller verst ut. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ønske nå må jo bli å få solgt Daniel Agger til Man City for best mulig pris. Slik jeg ser det så burde vi få minst £28-30 mill for han hvis han skal gå til en konkurrent i PL. Går han til utlandet kan jeg nøye meg med £20-22M. City vil jo ha Agger som en av 3 midtstoppere med Kompany som fast og Lescott/Agger som rullerer. Med Savic/C.Toure som 4-5.valg. Slik jeg leser gårsdagens krangel mellom C.Toure og Mancini så burde vi kreve følgende for Agger: £15M Colo Toure (£10M) Adam Johnson (lån m/opsjon på kjøp for £12M). Ergo får vi en innebygget erstatter som er mer en god nok for et godt PL lag og vi får en offensiv spiller i stallen og £15 millioner å hente en ekstra spiller for. Gaston Ramirez / Theo Walcott eller noe annet snacks. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Spanske medier melder at Sahin har ryddet skapet sitt i Madrid, og er på vei til Liverpool. Det sies også at BR har snakket med Mourinho om Kaka, og vi skal være villige til å betale €18m (£14m) for han. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Jamie Sanderson @YoungGunsBlog Nuri Sahin has turned down a move to Liverpool. Talks continued with Arsenal yesterday. Club hopeful it will go through soon. Jamie Sanderson @YoungGunsBlog Sahin deal will be a season-long loan. Arsenal will have first option to buy if Madrid opt to sell. Club also want a natural DM. John Cross @johncrossmirror #afc Sahin will be one year loan deal. Wenger long term admirer. Diff player to Song but quality. More on @MirrorFootball later Personal touch worked for Sahin. Arsène Wenger personally called him. He speaks German. Liverpool left deal to MD Ian Ayre. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Spanske medier melder at Sahin har ryddet skapet sitt i Madrid, og er på vei til Liverpool. Det sies også at BR har snakket med Mourinho om Kaka, og vi skal være villige til å betale €18m (£14m) for han. Tror de spanske mediene du har fulgt med på bommer litt. De fleste spanske medier mener at Sahin er nesten klar for Arsenal. BBC også melder at Sahin er nærmest klar for Arsenal.. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Kom vell ikke som noen bombe, ettersom Song gikk til Barca. Vi hadde nok fått Sahin på lån om Song hadde blitt i Arsenal! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Nå skjer det svært lite, kun litt over en uke igjen til transfervinduet lukkes. Liverpool trenger minst en spiss og en ving til, samt rusk vi ikke trenger i klubben(spearing,adam,cole) som skal ut Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Blir vel ikke flere inn nå tipper jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Nå må vi ikke glemme at vår siste signering kom right the fuck out of nowere. Så det ville ikke jeg ha tippet. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Tipper vi får inn en signering til . Men vi får nesten bare se hva som skjer. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Er det en ny tråd på denne nå, eller fortsetter vi på denne?? Uansett, håper det blir en god overgangssommer! Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Tror jo at vi klarer å hale i land Mkhitaryan etter mye om og men, men hva hvis det plutselig dukker noen klubber som kan lokke med CL-Spill? Lurer på hva Rodgers gjør da. Jeg håper uansett på minst 1 STOR overgang til Anfield. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Virker som det har kjølnet helt etter det jeg har lest. Eies visstnok av en investorgruppe også så. Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Nå er Diego Capel linket http://app.caughtoffside.com/tablet/?referrer=http://www.caughtoffside.com/tag/liverpool/#article/caughtoffside-150221 ..og Oscar Cardozo. http://app.caughtoffside.com/tablet/#article/caughtoffside-150249 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Tror jo at vi klarer å hale i land Mkhitaryan etter mye om og men, Håpløst med en tredjepart. Virker som Luis Alberto er nestemann inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 (endret) Kolo Toure (£10M) Fikk han gratis! Endret 7. juli 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Nå nærmer det seg transfermuligheter igjen. Hvem og hvor mener folket vi trenger og ønsker å kjøpe?Og den første brukeren som nevner at Liverpool burde hente Honda slår jeg. Endret 6. desember 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Vet ikke hvem vi bør hente, men en venstreback og en offensiv ving/spiss er et must i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Venstreback er jeg enig, samme med ving og\eller ving. Burde også ha en back-up keeper da Reina antageligvis forsvinner i sommer. Om vi henter Arda Turan så har vi grei dekning på ving\spiss- posisjonenen. Riise kan jo gå gratis, kunne jo vært gøy å hente han. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Gjerne en sentral midtbanespiller òg, det hadde gjort seg med en der som kan bidra med mer offensivt. Back er et must, mens kantspiller er ønsket. Litt vanskelig å si hva man ønsker seg på kantene, da BR bytter på å bruke rene kantspillere som V. Moses og Sterling, til å bruke Coutinho og Aspas/Henderson. En spiss er det vel ikke stort behov for, da vi bruker kun én spiss om den ene delen av SAS er skadet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå