GnilreG Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hadde glatt byttet Carroll med Dempsey. Da Dempsey er en mye bedre spiller. Bytter han gjerne med Adam/Downing/Hendersen også. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Hva er greia med denne keeperen vi snuser på? Hva faen skal vi med keeper? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Kan jo hende Flanagan får sjansen til å spille(hirr hirr), greit å ha en bedre rustet andrekeeper i bakhånd om Reina må ut med rødt kort. Doni drar, det vet vi. Gulasci er ikke god nok og selv om jeg digger Brad Jones er han en 3.keeper ikke no mer. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Nå ryktes Allen veldig sterkt til Tottenham. Jævlig surt om også han skal glippe til Spurs.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Stephen Martin @stephen1martin Hoilett turned us down last window as he wanted to move away from North West. Enjoy London, lad Fjott. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. juli 2012 Del Skrevet 28. juli 2012 Nå ryktes Allen veldig sterkt til Tottenham. Jævlig surt om også han skal glippe til Spurs.. Satan jeg klikker om vi ender opp med fuck all av nye spillere. Blir neppe topp 4 på en stund. Høyere på tabellen enn sist sesong skal det mye til å ikke klare. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 (endret) Nå ryktes Allen veldig sterkt til Tottenham. Jævlig surt om også han skal glippe til Spurs.. Satan jeg klikker om vi ender opp med fuck all av nye spillere. Blir neppe topp 4 på en stund. Høyere på tabellen enn sist sesong skal det mye til å ikke klare. Kommer vel litt ann på hva Rodgers får ut av dagens spillere . Er heller ikke sikkert man får tak i de ønskede spillerne, og da er det vel heller bedre å utsette eventuelle kjøp, om de uansett ikke hadde tilført så mye i forhold til dagens spillere. Jeg har fortsatt tro på at vi får inn en ekstra spiller, men for eksempel midtbanen vår er ikke så krise som det lenge så ut til, med tanke på at Aquilani er tilbake, og Lucas og Adam er tilbake fra skade. Endret 29. juli 2012 av Kun10kr Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Nå ryktes det at Andy er ferdig i LFC. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Aquilani er vel på vei tilbake til Italia. Ryktene sier at han får gå gratis om han finner seg en ny klubb. Nå ryktes det at Andy er ferdig i LFC. På lån til west ham med opsjon på kjøp er det vel. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Var ikke disse tingene bare rykter for å luke ut en muldvarp? Lenke til kommentar
Hopsin Skrevet 30. juli 2012 Del Skrevet 30. juli 2012 Skjønner ikke hvorfor BR lar Aqui få sjansen. En kreativ kraft i det ellers så tafatte LFC-laget. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 1. august 2012 Del Skrevet 1. august 2012 Hvor kan man streame kampen imorgen? PremierSportsUK er kun tilgjengelig i UK. Ingen andre plasser man kan kjøpe tilgang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 ''Clint Dempsey fikk ikke være med Fulham på deres treningsleir i Sveits etter sin flørt med Liverpool, og må nå trene med London-klubbens juniorlag etter ordre fra manager Martin Jol. Dette etter at Dempsey fortalte klubbledelsen at han ønsket å forlate Fulham, da Liverpool viste interesse for ham tidligere i sommer. Liverpool har ikke fulgt opp sin interesse, fordi ledelsen på Anfield mener at Fulham forlanger alt for mye penger for 29-åringen som bare har ett år igjen av sin kontrakt med Fulham.'' Haha, så utrolig kjipt for Clint Dempsey om dette stemmer. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Leste på ryktene på tv2sporten at det var Sahin(lån) og Ramirez det sto om nå. Håper noe av dette kan stemme! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Sies at vi har lagt inn et bud på £15M på Allen nå. Gode kilder i Tony Barrett. Times skriver også at vi skal forlange £27M for Agger fra CIty. Mye penger for en spiller som har vært enormt mye skadet de siste sesongene. Likevel er han vårt klart beste stopper når han er skadefri så spørsmålet er bare hvor lenge han kan være det. Kjipt og takke nei til et storbud, så går han skadet 50% av sesongen. Ditto om han er skadefri og storspiller, noe han trolig vil, så lenge skadene uteblir. Allen og Ramirez inn + kanskje en eller to til, og jeg er veldig fornøyd. Tviler på at vi får Ramirez tho. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 15 for Allen ja. Jeez.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 @agent_153: #LFC have had a bid for #Ramirez accepted. Medical is scheduled for Monday at 11am. Media will interview the player at 6pm live for SSN @agent_153: #LFC bid £17.25m and #Ramirez will earn £85,000 per week. #LFC officials pushed the deal through so quickly tonight Klype salt. Lenke til kommentar
Submission Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Reina Johnson Skrtel Agger Enrique Gerrard Lucas Allen Ramirez Borini Suarez OMG! Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 @agent_153: #LFC have had a bid for #Ramirez accepted. Medical is scheduled for Monday at 11am. Media will interview the player at 6pm live for SSN @agent_153: #LFC bid £17.25m and #Ramirez will earn £85,000 per week. #LFC officials pushed the deal through so quickly tonight Klype salt. Bra jeg har jævlig store klyper, da. Lenke til kommentar
Submission Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg tror vi kan overaske stort iår, jeg er sikker på at vi kan være med og kjempe om 4 plassen. Newcastle kommer ikke til og være like gode i år. Jeg har heller ikke noe særlig tro på Villas Boas i Tottenham. Men sånn her tror jeg det kommer til og bli. 1. Manchester City 2. Man United 3. Arsenal 4. Chelsea 5. Liverpool 6. Tottenham 7. Newcastle 8. Swansea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå