Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan jo hende Flanagan får sjansen til å spille(hirr hirr), greit å ha en bedre rustet andrekeeper i bakhånd om Reina må ut med rødt kort.

Doni drar, det vet vi. Gulasci er ikke god nok og selv om jeg digger Brad Jones er han en 3.keeper ikke no mer.

Lenke til kommentar

Nå ryktes Allen veldig sterkt til Tottenham. Jævlig surt om også han skal glippe til Spurs..

Satan jeg klikker om vi ender opp med fuck all av nye spillere. Blir neppe topp 4 på en stund. Høyere på tabellen enn sist sesong skal det mye til å ikke klare.

Lenke til kommentar

Nå ryktes Allen veldig sterkt til Tottenham. Jævlig surt om også han skal glippe til Spurs..

Satan jeg klikker om vi ender opp med fuck all av nye spillere. Blir neppe topp 4 på en stund. Høyere på tabellen enn sist sesong skal det mye til å ikke klare.

Kommer vel litt ann på hva Rodgers får ut av dagens spillere ;) . Er heller ikke sikkert man får tak i de ønskede spillerne, og da er det vel heller bedre å utsette eventuelle kjøp, om de uansett ikke hadde tilført så mye i forhold til dagens spillere. Jeg har fortsatt tro på at vi får inn en ekstra spiller, men for eksempel midtbanen vår er ikke så krise som det lenge så ut til, med tanke på at Aquilani er tilbake, og Lucas og Adam er tilbake fra skade.

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

''Clint Dempsey fikk ikke være med Fulham på deres treningsleir i Sveits etter sin flørt med Liverpool, og må nå trene med London-klubbens juniorlag etter ordre fra manager Martin Jol. Dette etter at Dempsey fortalte klubbledelsen at han ønsket å forlate Fulham, da Liverpool viste interesse for ham tidligere i sommer. Liverpool har ikke fulgt opp sin interesse, fordi ledelsen på Anfield mener at Fulham forlanger alt for mye penger for 29-åringen som bare har ett år igjen av sin kontrakt med Fulham.''

Haha, så utrolig kjipt for Clint Dempsey om dette stemmer.

Lenke til kommentar

Sies at vi har lagt inn et bud på £15M på Allen nå. Gode kilder i Tony Barrett. Times skriver også at vi skal forlange £27M for Agger fra CIty. Mye penger for en spiller som har vært enormt mye skadet de siste sesongene. Likevel er han vårt klart beste stopper når han er skadefri så spørsmålet er bare hvor lenge han kan være det. Kjipt og takke nei til et storbud, så går han skadet 50% av sesongen. Ditto om han er skadefri og storspiller, noe han trolig vil, så lenge skadene uteblir.

Allen og Ramirez inn + kanskje en eller to til, og jeg er veldig fornøyd. Tviler på at vi får Ramirez tho.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
@agent_153: #LFC have had a bid for #Ramirez accepted. Medical is scheduled for Monday at 11am. Media will interview the player at 6pm live for SSN

@agent_153: #LFC bid £17.25m and #Ramirez will earn £85,000 per week. #LFC officials pushed the deal through so quickly tonight

Klype salt.

Lenke til kommentar
@agent_153: #LFC have had a bid for #Ramirez accepted. Medical is scheduled for Monday at 11am. Media will interview the player at 6pm live for SSN

@agent_153: #LFC bid £17.25m and #Ramirez will earn £85,000 per week. #LFC officials pushed the deal through so quickly tonight

Klype salt.

Bra jeg har jævlig store klyper, da.

Lenke til kommentar

Jeg tror vi kan overaske stort iår, jeg er sikker på at vi kan være med og kjempe om 4 plassen. Newcastle kommer ikke til og være like gode i år. Jeg har heller ikke noe særlig tro på Villas Boas i Tottenham. Men sånn her tror jeg det kommer til og bli.

1. Manchester City

2. Man United

3. Arsenal

4. Chelsea

5. Liverpool

6. Tottenham

7. Newcastle

8. Swansea

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...