m0ffe Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 City intensiverer jakten på Skrtel Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Småkrise hvis Skrel stikker. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 det er jeg enig i! men om han går håper jeg vi kan knabbe noen andre veien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Frykter Skrtel mot penger+ Johnson. Det hadde vært lettere krise om vi skulle startet med Carra på fast igjen Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Hvis Skrtel stikker mot penger + Johnson og vi samtidig henter Papadopoappaghadirhnaernoiangegeoolous eller Caulker, så ser jeg ikke så mørkt på det. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Kunne tenkt meg vaclav pilar, vært frisk i em Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Ifølge Tv2 nærmer vi oss den italienske spissen Fabio Borini. Har ikke noen info om kisn sjæl, annet st han er 21 og med i em-troppen Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Vi er jo ute etter Benedikt Höwedes. Noe som får Skrtel-saken til å virke mer skummel enn hva jeg liker. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Prøver å lese så lite rykter som mulig. Blir så lei hele overgangsmarkedet hvis man leser alle rykter. Bedre vente litt og kun lese ting som kommer fra gode kilder, og som faktisk kan skje. Nesten alle rykter er bare tull uansett. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Er utrolig mye rykter som er ute og går, men som Jefe sier er det meste bare tull. Jeg kom til å tenke på hvilke posisjoner vi faktisk må forsterke. Min hovedprioritering er sentral midtbane, ving og en ny stopper siden Carra begynner å bli gammel. Hva mener dere må forsterkes? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Carra har vi allerede en erstatning i Coates men vi trenger en ny angriper, ser ikke for meg at Suarez-Carroll spiller hver eneste kamp sammen. Nå får vi jo islendingen, så jeg vil si vi blir covret der. Kunne trengt en ekstra left back også. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Ser ikk helt behovet for ny stopper (med mindre Skrtel drar). Vi har Coates, som bør ligge foran Carra i køen, også har vi f.eks Wilson som snart burde få en sjanse eller to. Grei backup på den plassen, spør du meg. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Og så må vi tenke på at Martin Kelly primært er midtstopper. Han er Carra 2 (carra spilte jo også mye høyreback før). Litt usikker på om Robinson er helt klar for å være backup for Enrique enda, så en backup venstreback burde kanskje være prioritert. I tillegg ryktes det at vi (og City, og ManUtd) jakter på Danielle De Rossi fra Roma. Hvis han kommer - instant boner. Kan gjøre jobben til både Lucas og Gerrard på sentral midt. Riktignok regner jeg med at De Rossi kommer til å snakke med både JAR og Aquilani før en eventuell overgang skjer, så får vi se. En gjenforening av DDR og AA på sentral midt i Liverpool hadde vært knasende knall. Ellers er det offensivt vi mangler spillere. Vinger og en backupspiss er nok pri for Rodgers. Ser at vi ryktes til en av Italias unge spisser, Marco Barini. Ikke en spiller jeg har noe kjennskap til, men flere spisser er alltid flott. Betyr nok at Pacheco ryker på lån en sesong til, før han selges permanent. Synd, for jeg liker den unge spanjolen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Marco Barini? Er det ikke Fabio Borini fra Roma du mener? De Rossi hadde vært instant jizz-fest ja, men er vel desverre litt urealistisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Han har vel signert ny kontrakt også? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ja, var visst deleid av Parma og Roma, Roma kjøpte han ut iallefall. Ikke mange dagene siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Jay @Jay82_LFCAs for Sigi, heard that #LFC deadline is today - either come for what has been offered or go to Spurs for £££ Må innrømme at jeg blir skuffet på Gylfi's karakter om han velger spurs. Ellers masse snaddersnakk om Drenthe, Borini, Ramirez, Elia, Castagnio og Cavani. Samt at BR ønsker og hente tilbake Meireles! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Hvorfor blir du skuffet av hans karakter? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Regner med at han tenker på at han velger penger foran sin gamle manager og en spillestil han vet han passer i.. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Samt at Spurs ikke har manager, og det slettes ikke er sikkert at neste manager vil bruke Gylfi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå