Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Jeg kan aldri se for meg at dere får Afellay, Narsingh og Strootman til £15M. Vi snakker forresten om Kevin Strootman, ikke sant? Han er midtbanespiller, og ikke av typen som scorer. Jeg kan se for meg at Afellay får gå forholdsvis billig, men Narsingh var assist-konge og jeg tror Strootman blir en dyrere mann etter EM. De er i tillegg begge 90-modeller. Jeg er usikker på kontraktslengden, men det er da virkelig ikke spillere man har lyst til å slippe billig. Forresten rimelig drøyt å hevde at de alle hadde tatt PL med storm. Det er en vesentlig forskjell på Eresdivisie og Premier League.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

LFC Transfer Update@TransferUpdate

I'm led to believe Clint Dempsey is a genuine target for LFC.

LFC Transfer Update@TransferUpdate

Looks as if Maxi Rodriguez has been shown the door at LFC.

At Maxi drar er bare å forvente og Demsey hadde vært helt kurrant. Liverpool skal også være farlig nær å snappe Gylfi foran Swansea.

Lenke til kommentar

Jeg kan aldri se for meg at dere får Afellay, Narsingh og Strootman til £15M. Vi snakker forresten om Kevin Strootman, ikke sant? Han er midtbanespiller, og ikke av typen som scorer. Jeg kan se for meg at Afellay får gå forholdsvis billig, men Narsingh var assist-konge og jeg tror Strootman blir en dyrere mann etter EM. De er i tillegg begge 90-modeller. Jeg er usikker på kontraktslengden, men det er da virkelig ikke spillere man har lyst til å slippe billig. Forresten rimelig drøyt å hevde at de alle hadde tatt PL med storm. Det er en vesentlig forskjell på Eresdivisie og Premier League.

Strootman er nok en midtbanespiller som burde bli omskolert til spiss eller offensiv midtbane.

Han er mål farlig og kommer generelt ofte på offensive løp selv om han er en defensiv midtbanespiller.

Her ser vi han i 2011/2012 sesongen:

http://www.youtube.com/watch?v=RxXfeSrNj-g

Det er nok en forskjell mellom PL og Eresdiv, men topplagene i Nederland hadde nok havnet midt på tabellen i PL (PSV, Ajax og Feyenoord).

Det er noe med Eresdiv, er vittig mange spillere derifra som havner i toppklubber.

Lenke til kommentar

Jeg er helt klart uenig om deg når det kommer til Strootman. En spiller jeg for øvrig har enorm sans for. Han spilte jo tidligere i en mer offensiv rolle, og har vokst som spiller etter at han ble trukket lenger bak og har fått spille i en slags boks til boks-rolle. Overblikket hans i kombinasjon med venstrefoten hans kommer til sin rett dypere i banen. Han er en spillertype Nederland har savnet. Jeg mener man har funnet den perfekte rollen for han.

Eresdivisie er flott. Jeg har lenge ment at det er en flott liga å utvikle seg i før man tar steget ut til en av de fire store ligaene. Det betyr imidlertid ikke at alle som dominerer i Nederland vil ta Premier League med storm. Jeg har tro på Narsingh og Strootman, men jeg tar det ikke for gitt at de vil ta nivået fra første stund.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hva i alle dager syns vi om et slikt tilbud?

Juventus forbereder et bud på Luis Suarez. Budet skal ligge på £16M, men skal også inkludere Eljero Elia og Milos Krasic i avtalen.

The Guardian

Jeg personlig ønsker ikke å bli kvitt Suarez, nå som han ''endelig'' begynner og skjerpe seg(men langt fra ferdig) med usporslige oppførsell.

Men Elia+Krasic+cash er muligens et for godt tilbud å forkaste.

(Dette er ekstremt sillyseason-rykte, bare for å gjøre det klart. Men spørsmålet blir: Vil man beholde Suarez? Og til hvilken pris vil man selge han?)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ville nesten utelukkende beholdt han. Problemet til Liverpool om dagen er vel at selv om man hadde fått 50 mill for Suarez, så er det ikke sikkert vi får brukt pengene på en toppspiller i samme klasse (Cavani osv).

Lenke til kommentar

om Liverpool kjøper Sigurdarson har vi plutslig to like spillertyper i Suarez og Sigurdarson begge sløser utrolig mange sjanser,vet ikke om det er veien og gå.

Mulig vi burde satser på afelley som ikke har slått til Barca av ulike grunner.Trenger en kjapp ving,Eljero Elia kunne jeg tenkt meg men har vel kanskje stagnert litt i juventus,litt usikker

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
LFC News Updates ‏@LFCTransNRS

Mohamed Diame will officially sign for Liverpool FC on July 1. [MirrorFootball]

jaså ja?

Lenke til kommentar

Liker Kyriakos Papadopoulos (det finnes to Papadopouloser i det greske landslaget) selv, og Diame virker helt ok hvis det er snakk om fri transfer. Trenger noe cover for Lucas, og det er morro med to forskjellige typer defensiv midtbane. Spearing holder ikke, for min del hører han hjemme i Leicester City sammen med Konchesky. Selv om Spearing nok er litt bedre, men han er ikke noe for LFC til tross for at han er local lad. Det holder med Kelly, Sterling og muligens Robinson for min del...

Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel egentlig om Lucas kommer tilbake i storform. Gjør han det er det greit nok med Spearing som backup. Blir noe annet hvis han må bære store deler av sesongen alene. Men så liker jeg jo Spearing, jobber hardt og har rett innstilling. Gjør litt vondt å slippe en local og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...