Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Håper FSG får inn Rodgers. Han er en manager jeg har sansen for og som mange andre har påpekt, spiller attraktiv fotball. Hvis det viser seg at han blir Liverpooltrener håper jeg han henter noen raske vinger slik det er i Swansea.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra Newcastle kan vi godt raske inn Ben Arfa, Coloccini og Ryan Taylor. Resten kan råtne på rot der borte i øst.

Vinger har jeg og flere med meg, etterlyst lenge. Skikkelige innleggsvinger av typen Pennant (Downsing teller ikke enn så lenge), eventuelt lynvinger av typen Jesus Navas (sier ikke at jeg ønsker Pennant og Navas, men spillertypene). Boudebouz har jeg også trua på. 4-2-3-1 med Carroll i midt og Suarez/Boudebouz på kantene kan være nøkkelen til neste sesong.

Lenke til kommentar

Rodgers: “Barcelona's been my inspiration. I spent many years travelling there learning about the model of Louis van Gaal."

hvis dette stemmer så blir det vel 0,0 problem å samarbeide med Van Gaal om han skulle bli sportsdirektør.

tviler dog på at han kommer, men ryktene skal jo ha det slik.

Lenke til kommentar

Gylfi Sigurdsson skrev nettopp på fjesboken at Rodgers var hovedgrunnen til at han signerte for Swansea. Utrolig kjipt at de ikke kunne utsatt overgangen noen dager, en spiller jeg hadde likt å se Liverpool.

Litt snakk om Afellay. Hva tenker folket?

Afellay vet jeg ærlig talt veldig lite om, men hvis vi får han relativt billig tror jeg han kan være en god signering.

Lenke til kommentar

"Swansea City can confirm that Liverpool will not be allowed to make transfer bids for any players at the Liberty Stadium for the next 12 months.

The clause was included in the compensation agreement finalised last night between the two clubs following the departure of manager Brendan Rodgers from the Liberty Stadium to Anfield."

http://www.swanseacity.net/page/Latest/0,,10354~2794750,00.html

... Men vi har vel fortsatt mulighet til å låne? Skulle gjerne sett hvordan Sinclair kunne gjort det hos oss.

Lenke til kommentar

Håper på Belhanda, har bare sett en kamp av han denne sesong, + youtube og lest litt forskjellige artikler om han. Han har vist vore på samme nivå som hazard, om ikkje bedre denne sesongen.

Jeg har sett enkelte påstå det, men jeg greier ærlig talt ikke å se det selv. Belhanda har vært god, for all del, men har ikke vært i nærheten av Hazard og Nene.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lyktes jo ikke Barcelona men kan lykkes bedre i Liverpool.ikke mye han fikk spille i Barcelona i grunn.

Lyktes og lyktes, har vel aldri komt i gang pga en skade som har tatt en sesong å komme ut av.

Gutten spiller nå EM for Nederland, så han under oppkjøringskampen mot Nord Irland i dag og han imponerer. Om vi får signert han så får vi en spiller i Nani/Ronaldo stil men som en lagspiller og en som virkelig prøver å spille med laget.

Affelay er en klasse signering i mine øyne, på venstre kant så kommer han til å herje, sannsynligvis bli en assist konge, samt score en del selv.

I tillegg burde vi signere Narsingh, lovende ung spiller på høyre kant.

Savner også en klasse spiss og igjen havner jeg på en Nederlender og da ønsker jeg meg Strootman.

Alle disse spillerne hadde tatt PL med storm, totalprisen på alle disse sammen ligger vel på ca 15mill pund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...