Slystr Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) Om Cappelo tar jobben, kan han sikkert overtale Aquilani. Kjenner han sikkert godt fra før. Det vil spare noen mill til en ny spiss, som vi må ha. Trenger også en ny kantspiller. Ser for meg Cappelo eller AVB som de beste alternativene. De ser sikkert også til utlandet etter nye spillere... Endret 21. mai 2012 av Slystr 3 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 300+noen salg er ikke så aller verst. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Har ikke Cappelo sagt nei til Liverpool? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Kan jo være at Capello er interessert fordi han er ute etter en real utfordring. "Fra ryktebørsen på Liverpool.no" Fabio Capello sier han er uaktuell for Chelsea-jobben, men viser interesse for å ta managerjobben i Liverpool. - Jeg kommer ikke til å gå til Chelsea, slår han fast. Capello er interessert i utfordringen det vil være å bringe Liverpool tilbake til toppen av engelsk fotball, men vil kreve betydelige midler til spillerkjøp om det skal være aktuelt for ham å ta jobben. Daily Mail Det virker som om det i hvert fall blir 300 mill til transfers til sommeren, men tviler på eierne gidder å investere like mye som det ble gjort sist sommer. To klassespillere i sommer, en høyreving og en sentral midtbanespiller (eventuelt Aquilani om han fortsatt vil spille for oss) så har man et ganske sterkt lag. To klassespillere? Trenger en kant (kanskje to kantspillere, vårt største problemområde siden Barnes spilte), en spiss (altfor dårlig uttelling blant spissene, og vi sliter om det blir skader), en def midtbane (vi er fucked uten Lucas), og gjerne en offensiv (kan være Aquilani). Det synes jeg er et minimum. Så er jeg redd for at Skrtel fort kan finne på å dra om han får muligheten. Blitt tilbudt ny kontrakt så vi får se hvordan det ender. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. mai 2012 Del Skrevet 21. mai 2012 Jeg er nesten like spent på spillersalg som spillerkjøp. Blir spennende å se hva som blir gjort, og jeg tror nok at mange av de som hadde en dårlig sesong er litt skjelvene når de tenker på fremtiden. Det bør hvertfall skje noe, både når det gjelder salg og kjøp. Hvis det nye regimet handler smart, så kommer vi svært langt med 300mill. Se bare på f.eks Newcastle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 (endret) Har ikke Cappelo sagt nei til Liverpool? Nei? Om noe så har han vist intresse. Har allerede vært i møte med styret og skal være den tredje mannen som skal møte eierne i Boston(med Boas og Martinez.) Eierne har også ønsket å sjekke Harry Redknapp ønsker å ta jobben, de skal være meget fornøyd med hans jobb i Tottenham og Harry har kun 1 år igjen på kontrakten. Personlig ser jeg Harry-overgang som veldig usansynlig. Edit: Hehe, mente Boston selvsagt. Endret 22. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. mai 2012 Del Skrevet 22. mai 2012 Og bare for å rette litt på zu'ern, så er det i Boston møtet befinner seg, og ikke i Bolton. Ser fram til at dette managergreiene er over. Begynner å bli litt vel mye mas, selv om det er spennende. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Word from Portugal is media reporting AVB to Liverpool done deal. 2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 Hadde ikke vært meg imot. Får ihvertfall håpe det snart skjer noe, både på DOF og manager-fronten. Vi må snart komme igang med planleggingen av neste sesong. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2012 Del Skrevet 23. mai 2012 (endret) Word from Portugal is media reporting AVB to Liverpool done deal. Stoler ikke et fnugg på portugisisk media, ifølge The Guardian(som jeg anser mer seriøs) så er AVB langt fra noe som helst. Van Gaal er sugen på managerjobben, selv om han får tilbudt jobb som sportsdirektør. Endret 23. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Ser ut som det blir Martinez, selv har jeg lyst på AVB. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 LFC Transfer Update @TransferUpdate Reports in Italy say Liverpool are interested in Cavani and Lavezzi .The Guardian foreteller det samme. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 LFC Transfer Update @TransferUpdate Reports in Italy say Liverpool are interested in Cavani and Lavezzi .The Guardian foreteller det samme. Halvparten av lagene i europa er interessert i de spillerne. Spørsmålet er nok heller om cavani og lavezzi er interessert i liverpool. 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Og ikke minst om vi bruker så mye penger som man må ut med. 2 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvordan er det den direktørstillingen egentlig skal fungere? Er ikke rart de som er kandidater til managerposten blir skeptiske om de må jobbe "under" denne direktøren. Er det en ny stilling, eller blir det en DoF, som Comolli var? Har ikke fått oppdatert meg så mye i det siste. Synes van Gaal høres spennende ut, men ser helst at han blir manager. Martinez kan jo bli en suksess, og jeg kommer til å gi han en sjanse om han kommer inn. Dog blir jeg skuffet om vi ikke sikter etter en med litt mer CV. Klopp/van Gaal høres spennende ut for min del. 1 Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvordan er det den direktørstillingen egentlig skal fungere? Er ikke rart de som er kandidater til managerposten blir skeptiske om de må jobbe "under" denne direktøren. Det er vel snakk om 2 DOF stillinger og mere til. Tanken er vel at de skal ha et team som styrer klubben og ikke en eller to personer. Det hele virker veldig uklart og ingen av stillingene er besatt så tipper at de fleste managere med høye ambisjoner holder seg unna klubben inntil det blir mer klart hvilket ansvar de får og ikke minst hvem de må samarbeide med. Får vi Van Gaal som sportsdirektør antar jeg det blir krangel og skandale innen et år eller to. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Var det jeg fryktet. Kan umulig være riktig vei å gå hvis en skal få en stabil toppklubb innen få år. Med tanke på at vi har hatt to tragiske sesonger på rad, begynner tiden å bli svært knapp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Setanta Sports @SetantaSports Rumours afoot that Brendan Rodgers has secured the Liverpool job. Will confirm shortly. #LFC Sies at nye manageren blir presantert på fredag. (om dette stemmer får vi bare vente å se.) Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Hvis Rodgers får jobben, burde hvertfall spillestilen vår bli underholdene! Har litt troen på han, hvertfall mer enn Martinez. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 29. mai 2012 Del Skrevet 29. mai 2012 Han har en veldig klar possession orientert fotballfilosofi. Som han neppe vil endre på. Også er han ute etter spillere som kan oppnå suksess inn under den filosofien. Spennende å se hva som skjer, og hva han evt kan gjøre med en klubb som må vinne kamper. Midtable med Swansea er imponerende med små midler. Om ting faller på plass, og det ikke blir noe kødd utenfor fotballbanen, kan det bli interessant å se hva han kan gjøre med et LFC-lag med langt mer økonomisk backing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå