Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener fortsatt VDS er bedre og har ment det lenge, men en Liverpool-supporter vil aldri være enig med meg.

VDS er en bedre keeper på sitt beste. Men forskjellen er veldig liten synes jeg.

Kan jo heller spørre slik; hvem vil du helst ha i troppen? VDS som blir 40 år i oktober eller Reina som blir 28 år i August?

Jeg ville hatt VDS så lenge han spilte, men selvsagt: Reina i 12 år til > VDS i 1 - 2 år til. Det er liten tvil om at Reina er blant verdens aller beste keepere, helt i toppklassen (Topp 15. i verden) og en dag blir han muligens den aller beste, dog har han svakheter som han kan jobbe med som de fleste andre keepere.

der var ikke svar på spm. Vil du byttet VDS og hans alder/kontrakt mot Reina og hans alder/kontrakt?

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Valdes ikke så bra?!

Følger dere med på spansk fotball? Han har vært den klart beste keeperen i spania i år. Statistikken taler også for seg. Greit nok at han har et godt forsvar foran seg, men Valdes har tatt STORE steg denne sesongen, og begynner å vise seg som en av verdens beste keepere. Skranter litt på feltarbeidet, men refleksjon, og strekarbeid er helt drøyt.

Lenke til kommentar

Jeg har sett vær eneste Real Madrid kamp, og hvis Barca spiller enten før eller etter ser jeg også denne (Noe som skjer svært ofte). Så, ja, kan si det har blitt noen kamper også dette året.

Han får omtrent ikke utfordringer. Få utfordringer gir få mål, men få mål gir ikke den beste keepern i Spania-stemplet. Han er like usikker i sitt feltarbeid som en fugl som skal fly for første gang er, usikker og vaklende, men lander allikevel. Han er overhode ingen leder og lider litt av Frey-syndromet iom at han bokser ballen i annen situasjon.

Lenke til kommentar

Valdes har iallefall gjort 1 tabbe i år, mot Casillas sine 5.

Jeg har iallefall sansen for han, og av det jeg har sett av han i år, har han vært meget stabil. Tar iallefall lang tid for meg å glemme den dobbelt-redningen mot Drogba i CL i fjor, den var syk. Jeg vil faktisk si, at i en mot en situasjoner, så er det ingen som er bedre.

Lenke til kommentar

Nei, vi kan sette strek etter jeg er ferdig.

Valdes har vært svært, svært god i år, og Casillas har i mine øyne vaklet i to sesonger nå. Vel, vaklet blir feil, men jeg mener han ikke har vært Spanias beste hverken denne sesongen eller forrige sesong. Denne sesongen har Valdes i mine øyne vært den beste keeperen i Spania, det er kanskje ikke så vanskelig som keeper i Barcelona, men han gjør seg sjeldent bort. Ja, han vakler og flakser tidvis i feltet, men de fleste keepere har et område der de ikke er like gode som på resten, dessuten har han forbedret seg voldsomt over to sesonger på dette området. Å hvis du lurer på hvem jeg mener var best forrige sesong, så var det i mine øyne utvilsomt Diego Lopez. En uhyre god keeper en mot en og på strek til tross for sine tidvise påtatte tv-redninger.

Streken går her:

Lenke til kommentar

I mine øyne er det kun 3 keepere jeg heller ville hatt enn Reina, og det er Valdes, Casillas eller Buffon.

Men, det er mine tanker om keeper.

Er ikke en eneste keeper i verden jeg ville valgt forann Reina, som elsker klubben vår. Valdes har hatt en god sesong, men det har Reina også. Casillas har vært ustabil, og jeg regner faktisk Reina som bedre enn han pdd. Buffon har jeg ikke fulgt noe særlig med på denne sesongen, men han begynner vel å bli ganske gammel nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...