Gå til innhold

Liverpool: Overgangstråden - rykter, spekulasjoner og ønsker

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg bare håper vi treffer på overgangsmarkedet i sommer. Er så absolutt ikke klar for enda en dårlig sesong.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Begrunn det gjerne mer enn hva du nettopp gjorde. Klarer ikke se noen bedre alternativ for oss akkurat nå.

Han er VELDIG ung og hvorvidt han greier å stabilisere Liverpool som et topplag igjen vet jeg ikke. Vi har hatt noen forferdelige tre sesonger nå med Benitez, Hodgson og Dalglish og vi kan ikke bomme på enda en manager. En litt mer erfaren og merittert manager hadde i mine øyne kanskje vært å foretrekke, men Villas-Boas er så klart en meget god, langsiktig løsning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Rafa før han kom til Liverpool: vunnet hjemlig liga 2 ganger. Vunnet UEFA-cup 1 gang

AVB per dags dato: Vunnet hjemlig liga 1 gang, vunnet hjemlig cup 1 gang, vunnet Europacup 1 gang.

Vi må tenke langsiktig, og at han er ung er akkurat det eierne er ute etter. Vil mye heller ha AVB enn Rafa om jeg hadde fått valget.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Det bør ikke være mange som stiller bak rafa....

Tror det er et fåtall her inne som er det. Jeg har vært i mot helt fra starten av. Leser rundt at det er mange som vil ha Rafa tilbake, noe som er uforståelig for meg.

En ting som også er bra med AVB er at han står for offensiv fotball og ikke noen mellomting. Han er heller ikke redd for å gjøre endringer. Husker han byttet i pausen når han var i Chelsea enkelt og greit fordi han ikke var fornøyd med spillet. Noe jeg ikke kan huske Kenny gjorde en eneste gang, enda det var plenty med muligheter til det. Forhåpentligvis går han også etter spillertyper som skal passe inn i systemet han vil at vi skal spille, og at de passer godt inn. Elsker også at han er engasjert på sidelinjen. Jubler som bare det ved scoring. Har virkelig sansen for mannen, og få ting ville gledet meg mer enn om at han ble ny manager og lykkes i jobben.

Endret av Jefe
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Virker som vi får lite penger av eieren i sommer(i forhold til ifjor), så håper treneren som kommer inn klarer å håndtere de pengene å få inn flere lovende og gode spillere.. Ikke EN middelmådig spiller.

Husk at det også kan bli noen spillersalg med en ny manager og at han kanskje får frigjort midler fra dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg blir ikke liggende søvnløs om Rafa kommer tilbake. Med mindre støy fra eier og ledelse tror jeg det kan være posetivt. Han vil kansje også være et billigere alternativ enn andre trenere. Min bekymring angående Rafa, er hva spillerene tenker.

Uansett manager og spillerkjøp, så er vår statistikk mot lag nede på tabellen min største bekymring.

Lenke til kommentar

Tror det er et fåtall her inne som er det. Jeg har vært i mot helt fra starten av. Leser rundt at det er mange som vil ha Rafa tilbake, noe som er uforståelig for meg.

Det er vel ikke så vanskelig å forstå med tanke på at han hadde stor suksess under særdeles vanskelige forhold. Nå er det vel veldig lite sannsynlig at han kommer tilbake da FSG nok vil ha en som ikke har noen historie i klubben.

Av de andre som er nevnt ville jeg foretrekke laudrup eller capello.

Endret av Reg2000
Lenke til kommentar

Noen fra spansk fotball hadde vært ideelt. Guardiola eller Bielsa. Begge to er selvfølgelig ganske urealistiske, mtp den posisjonen vi har i fotballen per dags dato. Får nok ingen "Benitez-type" denne gangen, og Benitez selv hadde det vært feil å hente tilbake. Tror ikke han har det samme fokuset han en gang hadde.

Lurer på om Capello hadde vært interessert? Regner med han ikke vil risikere å sette en dent i CVen sin, for den er faen imponerende. Lov å drømme. Håper vi holder oss langt unna Laudrup, Villas Boas, og alle managere som har gjort det greit med små klubber i England.

Uansett hvem det blir, så har han en vanskelig jobb forann seg.

Lenke til kommentar

Kan jo være at Capello er interessert fordi han er ute etter en real utfordring.

"Fra ryktebørsen på Liverpool.no"

Fabio Capello sier han er uaktuell for Chelsea-jobben, men viser interesse for å ta managerjobben i Liverpool. - Jeg kommer ikke til å gå til Chelsea, slår han fast. Capello er interessert i utfordringen det vil være å bringe Liverpool tilbake til toppen av engelsk fotball, men vil kreve betydelige midler til spillerkjøp om det skal være aktuelt for ham å ta jobben.

Daily Mail

Det virker som om det i hvert fall blir 300 mill til transfers til sommeren, men tviler på eierne gidder å investere like mye som det ble gjort sist sommer.

To klassespillere i sommer, en høyreving og en sentral midtbanespiller (eventuelt Aquilani om han fortsatt vil spille for oss) så har man et ganske sterkt lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...