Jotun Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Det er vel egentlig ingen som omfavner Suarez, jotun.. Har vel egentlig ikke sagt noe om det? Omfavne spillere som Adebayor sa eg. Det blir jo som å kjøpe Dalai Lama i forhold. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Daily Mail skrev i dag at Liverpool jakter Gylfi Sigurdsson. Tror det ville vært et fantastisk kjøp. Han har et eksepsjonelt skuddbein og har flere ganger vist at han har et utrolig godt blikk, akkurat det Liverpool mangler. Han har siden januar vært på lån i Swansea fra Hoffenheim og har scoret 7 mål på 14 kamper. Hoffenheim forlanger 10 mill pund for islendingen. Kilde: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2133777/Manchester-United-Liverpool-Everton-chasing-10m-rated-Gylfi-Sigurdsson.html Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Hadde ikke takket nei til han. 2 Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg mener også at det kunne ha vært en god signering, men jeg er litt skeptisk til disse unge 'gode' spillerene, fordi at de har vi jo allerede en del av? Jeg er egentlig mer interessert i å legge en del mer penger på bordet og hente en spiller som er vandt til å spille på et høyt nivå og har vist hva som bor i han på dette nivået, eksempelvis Nuri Sahin, Ever Banega, eller Coutinho. Men for all del, Sigurdsson kan hele sikkert være en god signering også, på lik linje med det kanskje enda større talentet Christian Eriksen. Per dags dato så er jeg rimelig skeptisk til den midtbane-komposisjonen som vi bruker. Jeg mener at å ha Henderson og Spearing på banen samtidig er forholdsvis unødvendig, fordi at Henderson har en tendens til å synke veldig dypt i banen, og ligger når vi angriper faktisk ofte lavere i banen enn Spearing. Henderson er i mine øyne en typisk boks-til-boks spiller, men det virker som om han er mest interessert i å spille safe og gi støtte bak enn å være med å presse fremover i banen. Jordan har ganske god løpskapasitet, og jeg synes at han burde herje mer fremme i banen, og lære seg å ta sjansen (Han har jo gått på noen pasningsmeller, men slik lærer man, REF Lucas.) I en sentral toer som vi vanligvis bruker med en ikke fungerende høyrekant og en ganske forutsigbar venstrekant synes jeg at det kan være taktisk lurt å gå for en offensiv playmaker + en defensiv playmaker, eller en offensiv playmaker + en defensiv midtbanespiller. Synes ikke det er mye plass til en boks-til-boks spiller med mindre man bruker en sentral treer, og man er ihvertfall nødt til å en playmaker ved siden av arbeidsjernet. Avslutningsvis så er vel konklusjonen min at i det midtbaneoppsettet som vi bruker i dag har en del svakhetstrekk, fordi at vi mangler faktisk både en offensiv og en defensiv playmaker. Det nærmeste vi er playmakere er Steven Gerrard og Charlie Adam, men jeg mener at Adam ikke har den forflyttningsevnen som en playmaker må ha, fordi at en playmaker er nødt til å kunne være enten klinisk nøyaktig (Scholes) eller kunne være kreativ og uforutsigbar. (Xavi) Vi må ha en ny kreativ, bevegelig offensiv midtbanespiller som har overblikk og er uforutsigbar, eller en defensiv spiller med de samme attributtene som også kan ta på seg det defensive ansvaret som gjør at man kan ha flere spillere foran. 3 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Det store problemet med Henderson er at han støtt spiller høyreving. Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Han spiller vel i utgangspunktet aldri høyre ving, men høyre midtbane, der det egentlig er en vesentlig forskjell, men ja, han blir sideforskjøvet ut på siden istedenfor å ligge helt sentralt i banen. Det er litt uheldig når det rollen han skal prøve å bli vandt til egentlig er sentralt i banen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 (endret) ''Kenny Dalglish vurderer å låne ut Andy Carroll neste sesong, for å gjøre rom til nye spisser i troppen. Liverpool-manageren håper å hente inn fem nye spillere når sommerens transfervindu åpner. Valencias Roberto Soldado, Athletic Bilbaos Fernando Llorente og FC Groningens David Texeira blir alle vurdert som transfermål av Dalglish. Skotten har blitt lovet betydelige transfermidler av eier John W. Henry for å styrke troppen. Daniel Pacheco vil bli frigitt etter sesongen, mens karer som Nathan Eccleston, Jonjo Shelvey, Jon Flanagan og Raheem Sterling sannsynligvis blir lånt ut neste sesong. Suso kan bli forfremmet til førstelaget.'' Endret 27. april 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Ler hver gang jeg leser trasferrykter om Llorente. Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Litt enig med deg Hyperio, men om vi er svært heldige kan vi kanskje ende opp med Soldado. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Ingen briter?????? Nå har vi nok briter, noe som ikke var tilfeldet siste transfermarked. Regner med både Kenny og eierne er klar over ''feilen'' og kommer ikke til å overfokusere på britiske spillere i sommer. Øverst på min ønskeliste står Hoilett og Moses, begge har 1år igjen på kontrakten(i blackburn og wigan) så her kan vi gjøre et varp. Endret 2. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Sykt imponert over hva Pardew har fått til i Newcastle. Knapt brukt penger i forhold til oss, ligger ann til å ta fjerdeplassen, spiller langt bedre fotball, og har spillere som Cisse, Ba, Ben Arfa som kan gjøre reeelativt syke ting. Hadde vært gøy om vi hadde hatt en manager som var like flink å finne riktige spillere som det de har fått til. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Kan takke head coach Graham Carr for kjøpene. Har slått til rimelig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Ryktes (igjen) at Liverpool gjør klar et bud på Darren Bent(insert bent sign-joke here). Vi trenger virkelig ikke en skadeskutt 28åring. La oss håpe Kenny og eierne har mer vett enn som så Endret 7. mai 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Typisk at vi sikler etter engelske middelmådige spillere. Greit at vi ligger på et middelmådig nivå og ikke får stjernespillere, men Bent da -.- Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Minimal tro på at vi signerer Bent. Tenk litt logisk på det først. Det har gang på gang blitt sagt at vi sjelden skal se på spillere under 25 år og senest i går leste jeg at vi skal ha hovedfokus på spillere fra 23 år og under nå i sommervinduet. At vi dundrer ut pundsedler på Darren Bent tror jeg ikke noe på før jeg ser det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Aurelio-avgang bekreftet. Litt synd, siden jeg liker spilleren og hans kvaliteter. Men også fult forstårlig, fyren er jo en dårlig M Night Shyamalan-karakter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Litt tidlig med overgangsrykter enda, men Dembele har takket nei til å forlenge kontrakten sin med Fulham og bl.a Liverpool skal være sugen på å hente 24åringen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Ja takk til Dembele. God spiller som har mye av det vi mangler. Altså fart, kreativitet og god teknikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 SmittyLFC @SmittyLFC_Strange turn of events, everything has happened so quickly. It appears that AVB is likely to be named boss this week! Wow. #LFC #AVB #WTF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå