Hyperio Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Ikke? Han har jo PL-erfaring. :!: (Vil egentlig gråte litt.) Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 Kan ikke sammenligne Glen Johnson og Coentrao med tanke på kjøp. Coentrao har et mye større navn i Spania, og etter min mening også bedre. Og den største grunnen til at Real Madrid hentet en helt unødvendig Coentro, Jorge Mendes, Mourinho sin høyre hånd. Kan heller aldri i verden tro at Real Madrid vil hente Glen Johnson, selv om det er blitt hintet om en ny høyreback. Angående spillere andre veien, så er det enkelte som kan være aktuelle. Carvalho er klart på vei ned, men Mourinho er jo fan. Sahin får ikke spille, mitt tips er at han og Mourinho krangler. Likevel, vil tro at Perez nekter et salg i sommer. Higuain blir jo ryktet bort, men tror han aldri vil gå til Liverpool. Raul Albiol får lite spilletid, bestekompis med Arbeloa. Er det en som vil dra til Liverpool er det han. Lassana Diarra ogås en som fort kan bli shippet ut, men er en type Mourinho liker. Granero har fått spilletid i det siste, men kan fort dra i sommer. Ellers er Alex på Castilla mega liverpoolfan, var på kamp i jula. Kan sikkert hente han. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Hvilken type midtbanespiller er Alex? Ville uansett hentet noe mer etablert hvis sjansen kom. Endret 5. mars 2012 av Hyperio Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 (endret) Sentral midt. Relativt komplett midtbanespiller, ingen klare svakheter. Kanskje noe tempoproblemer. Bedre offensivt enn defensivt. Broren Nacho har et av de større forsvarstalentene i klubben. Stopper, man har spilt back på a-laget de få gangene han har fått prøvd seg. Alex er 92-gutt, mens Nacho er 90. Tror han er Liverpool-fan han å. Hadde dere hatt Torres enda kunne man jo gjort en deal, men tviler på at det er noe i dagens Liverpool-stall som Real Madrid skulel ønske. Bortsett fra Suarez da, desverre. Endret 5. mars 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Sentral midt. Relativt komplett midtbanespiller, ingen klare svakheter. Kanskje noe tempoproblemer. Bedre offensivt enn defensivt. Høres jo ut som en beskrivelse av Charlie Adam. Men tviler ikke på at han er talentfull. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Nja. Om jeg skulle sammenligne med en relativt kjent spiller ville jeg sagt Lampard kanskje. Har selv aldri sett det helt spesielle med Alex, ender vel opp i Getafe etterhvert. Men Liverpool-fan er han i alle fall Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Jeg tror at spillere som eventuelt kan forlate Real Madrid i sommer er f.eks Diarra Lassana, Callejon, Granero, og eventuelt Sahin, men dette er jo spillere som i utgangspunktet kan sikte høyere enn LFC for øyeblikket. Jeg for min del hadde vel vært veldig fornøyd med Johnson mot Sahin + eventuelt et mellomlegg. Sahin er god, men det jeg enda mer kunne tenkt meg var en David Silva type. Iker Muniain hadde jo vært gull, men det er jo bare en drøm. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Callejon kommer ikke til å dra. De andre derimot kan hende drar. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. mars 2012 Del Skrevet 22. mars 2012 Iker Muniain hadde jo vært gull, men det er jo bare en drøm. Det er det nok ja. Du vet jo også greia med Athletic og spillerne sine. Llorente har forresten forlenget kontrakten til 2016. Lenke til kommentar
Sam Crow Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Metro skrev i går rykter om at Liverpool ønsker seg både Adam Johnson og Adebayor fra City til sommeren. I mine øyne hadde dette vært helt fantastisk, det er akkurat det klubben trenger. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det hadde vært en drøm, ja. Fordelen med at City kaster rundt seg med penger er jo at gode spillere må slite benken og kan bli fristet av førstelagsspill hos andre klubber. Men å gå til et Liverpool som sliter stort i ligaen og ikke har CL-plass er nok ikke førstevalget til Johnson og Adebayor er jeg redd. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Enig det. Er også redd for at viss de vil komme, så blir de dyre lønnsmessig. Tror det er en fair sjangs for at Johnson vil hit, men Adebayor vil nok ikke til oss.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 I mine øyne hadde dette vært helt fantastisk, det er akkurat det klubben trenger. Med unntak av at Adebayor er et svin, så ja. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Adebayor og Suarez kommer nok til å bli BFFs Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Adebayor har da ikke gjort mye galt det siste året. Fortiden er ikke pen, men virker som han har forandra seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Han lemper inn mål, det har førsteprioritering etter årets sesong. (ikke at jeg tror han kommer) Endret 10. april 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg kjenner ikke så godt til lønningsnivået i Liverpool, men Adebayor må vel tjene mer enn noen av deres nåværende spillere? Tviler på at han er villig til å fire på kravene for å spille i Liverpool. Dessuten tror jeg han vil få et mer attraktivt tilbud fra en klubb i en bedre posisjon. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Når man har Suarez har man vel få problemer med å omfavne spillere som Adebayor? I mine øyne hadde dette vært helt fantastisk, det er akkurat det klubben trenger. Med unntak av at Adebayor er et svin, så ja. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det er vel egentlig ingen som omfavner Suarez, jotun.. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg kjenner ikke så godt til lønningsnivået i Liverpool, men Adebayor må vel tjene mer enn noen av deres nåværende spillere? Tviler på at han er villig til å fire på kravene for å spille i Liverpool. Dessuten tror jeg han vil få et mer attraktivt tilbud fra en klubb i en bedre posisjon. Jeg er ikke så sikker på at han vil få så mye bedre tilbud enn liverpool. Da ville det sikkert vært noen som ville ha prøvd å kjøpt ham fra city. De har jo prøvd å bli kvitt ham en stund nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå