Leo_Khenir Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Kommer Cavani (no way) innen vinduet stenger blir det tidenes wankfest her inne. Det kommer til å bli helt ekstrem wankfest faktisk. Men hva er dette med at vi bare kjøper middelmådige engelskmenn og gode/talentfulle uruguayanere for tiden? Nesten som meg på FM (bare at jeg kjøper gode engelskmenn og ekstremt gode argentinere) Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Godt samhold i troppen kanskje? Har vel ikke vært bedre stemning på svært lenge. Og hvis noen ikke har fått det med seg, Tevez-saken er bull og atter bull. Hadde blitt forbannet om noe så jævlig hadde skjedd. 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2012 - Det kommer ikke til å skje noe her i dette overgangsvinduet, hverken inn eller ut. Det er ikke vits å spørre om overganger, spekulasjoner eller noe som helst, sier manageren til Liverpoolfc.tv. Greit nok, skulle gjerne hatt en angrepsspiller inn, men regner dette som et tegn på at det ikke er noen rette navn tilgjengelig i januar. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Det er faen ikke bra. Den troppen vi har er ikke på langt nær god nok for fjerdeplassen. 1 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Uten forsterkninger tror jeg nok vi skal se lenge etter en 4.plass. Og hvis Gerrard må ut med skade igjen, ser det hvertfall dødfødt ut. 2 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Liverpool skal ha spurt Wolves om å flytte kampen i morgen til Onsdag siden overgangsfristen er i morgen.Men Wolves har visstnok avaslått dette,vet ikke hvor sannsynlig det er men,da er det mulig at Liverpool har planlagt aktivitet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Stemmer ikke overens med Kennys uttalelser. Lenke til kommentar
magb Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Ville sikkert flytte kampen da spillerne nok er ganske slitne etter oppgjørene mot city og united. En hviledag ekstra hadde nok vært bra for laget. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Stemmer ikke overens med Kennys uttalelser. Håper for lagets del at han ikke snakker sant. Vil være en enorm prestasjon å ta fjerdeplassen sånn som ting ser ut nå. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Grunnen til at Kenny ville utsette kampen er nok fordi han tror laget ville ha godt av en dag ekstra hvile. De har jo ikke kamp igjen før mandag om en uke. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 @LFCTransferSpec LFC Transfer Specs Words from Anfield is that everyone is still working hard to land someone....fingers crossed! Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Så hvis det kommer en spiss helt på tampen (noe jeg ikke tror) hvem hadde dere ønsket mest av Ba, Tevez og Cavani? Lenke til kommentar
magb Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Cavani uten tvil. Bør vel de fleste være enige om? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Selvsagt. Men det skjer ikke. Dersom Cavani eller en ordentlig toppspiss kommer, da skal jeg personlig fise Jotun, Game, Hoff, Banan (osv, osv) i kjeften. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Skal du fise meg i kjeften? Ville vel vært mye værre om du feis oss i snyteskaftet? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Lettere å treffe munnen, så det blir nok der jeg fiser deg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Lets follow up: Så stort rævhol burde klare å treffe hele ansiktet på en gang. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 @Danielzu: Breaking News Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 (endret) Hva er dette for noe tull, Termo? Endret 31. januar 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
edge Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Hva er dette for noe tull, Termo? En morsomlink: Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå