The Redmen Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Leste på tv2sporten at det kanskje var aktuelt å låne Krasic fra Juventus, siden han vil vekk..Håper så inderlig det ligger noe i dette! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Vi kunne gjort godt med en Darren Bent i laget. For riktig pris selvsagt. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Vi kunne gjort godt med en Darren Bent i laget. For riktig pris selvsagt. Han er engelsk, spiss og har akkurat skiftet klubb. Hva tror du prisen blir? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Altfor mye. Men noe er nødt å skje ellers så havner vi utenfor topp 4 nok en gang. Er en del penger å komme med der også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Jeg ønsker meg Loïc Rémy. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Nå må jo noen øyne åpnes. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Kenny sier vi har god nok tropp, men fanden også.. Det viste vi i dag at vi ikke har... Nå forventer jeg at det skjer noe de siste 10 dagene!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Vi har en god tropp. Dagens kamp kan jeg ikke forklare, men troppen er grei nok. Kunne hatt noen flere offansive spillere dog. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Barcelona have reported offered Javier Mascherano back to Liverpool on loan until the end of the season. Mascherano has only featured in 11 of Barca's 35 competitive games this season, and is thought to be keen on the idea of guaranteed first team football due to Lucas's injury. Yes please.. Hvor lenge blir Spearing ute? noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 JA TAKK!!! Hvor er kilden? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Han jævla svikteren kan bare slite benken i Braca, så kan han rotne i helvete etter på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Trenger ikke flere defensive spillere, trenger offensive. Alonso hadde jeg tatt imot med glede. Endret 22. januar 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Trenger ikke flere defansive spillere, trenger offansive. Alonso hadde jeg tatt imot med glede. Ikke flere defansive? 2 av 3 mål som kom imot idag var ved at vi manglet et midtbaneanker som stoppet dem. Gerrard og Adam er ikke tiltenkt den rollen og dette skaper derfor sjanser. Så det jeg hadde håpet på etter januar: Reina Kelly/ny-Sktl-Agger-Enrique(som har vært dårligere de siste kampene) Midtbaneanker på lån-Adam Ny ving-Gerrard/Suarez-Bellamy Ny spis/Suarez Og etter det Kenny sa idag etter kampen så virker det som om han ikke blir å nøle med å kvitte seg med de som ikke jobber Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 (endret) Liverpool sliter ikke defensivt, men fremover. Kan ikke ta dagens kamp som noe pekepinn da alle mer eller mindre ga faen. Liverpool har vært solide bakover. Mener det er viktigere å hente ving\spiss i Januar. Endret 22. januar 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Hadde tatt imot Mascherano med åpne armer, siden Lucas er ute for sesongen. Ser ikke noe poeng med å hate en spiller som alltid gav maks mens han var her. Hadde vært en ting hvis han dro til en rival, men ser liten grunn til å være bitter mot en argentiner som foretrekker Spania, og attpåtil verdens beste lag fremfor et lag som var på vei nedover. Syns også vi sliter mest offensivt. Defensivt er vi litt vaklende i det siste, men det er bare fordi Lucas og Spearing er ute. Forhåpentligvis henter vi noen ikke-britiske kvalitetsspillere snart, men sånn det ser ut må vi nok vente til sommeren. 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Han nektet å spille kamp, det er ikke holdbart. Han stakk av og sviktet klubb, manager og supportere. Thats why, hadde han spilt det han skulle, så hadde alt vert greit. Det er sånn Tøvez oppførsel. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Bare sånn rent hypotetisk guttorm. Ville du hatt Torres tilbake om muligheten var der? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Litt rykter. http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/reds-in-pole-position-to-sign-jevlavic http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/liverpool-prepare-8m-bid-for-real-madrid-midfielder http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/lazio-join-liverpool-in-chase-for-dutch-striker http://www.liverpoolfc.tv/news/media-watch/liverpool-determined-to-beat-chelsea-to-krasic-loan Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Bare sånn rent hypotetisk guttorm. Ville du hatt Torres tilbake om muligheten var der? Nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå