Leo_Khenir Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Podolski har jeg sittet og tenkt iltt på selv i det siste, men vil han dra fra Køln? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Om han får et godt tilbud så skal man ikke se bort i fra det. Han har jo sine beste år fortsatt foran seg, siden han er 26 år akkurat nå. Har stor tro på ham, og håper virkelig vi signerer ham. Blir irritert om vi ikke foretar oss noe på overgangsmarkedet. Nå har vi en god mulighet til å ta fjerdeplassen. Vi er alltid bedre i vårsesongen, og en kjempesignering eller to vil øke sjansene våre betraktelig, og vil ikke minst være et signal til troppen og fansen at vi går etter CL-fotball med alt vi har. Vi må ta sjansen mens vi har den. Sånn som utviklingen er, så vil det bare bli vanskeligere å ta topp 4 neste år. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Har vi lyst på Walcott? Er vi realistiske er det vanskelig å hente noen fra nivået over. Jeg heller mot ja. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nei! Walcott er over-the-top. For et lag som ønsker å vinne ligaen er han ikke bedre enn en god sub. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Linkes fortsatt til Bent,huff å huff.Ryktene om Luuk De Jong og Nikica Jelavic er mye mer spennende Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nei! Walcott er over-the-top. For et lag som ønsker å vinne ligaen er han ikke bedre enn en god sub. Walcott vill jo forsterke Liverpool,han er neppe over the top i alder av 22. 1 Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Andy Carroll linkes tilbake til Newcastle på lån siden Demba Ba forsvinner en periode og Dirk Kuyt linkes til Tyrkisk fotball Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 ehorler Ed Horlerby Agent_ITK @Agent_ITK I bet I beat you to this lead, Junior Hoilett isn't injured! Blackburn are on brink of agreeing deal with Liverpool ! #don'tlie 8 hours ago Kan bli flott, om det stemmer. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nei! Walcott er over-the-top. For et lag som ønsker å vinne ligaen er han ikke bedre enn en god sub. Walcott vill jo forsterke Liverpool,han er neppe over the top i alder av 22. Hadde du spurt for ett år siden ville svaret vært et rungende ja, men jeg ser ikke at Walcott kommer til å bli noe bedre. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Nei! Walcott er over-the-top. For et lag som ønsker å vinne ligaen er han ikke bedre enn en god sub. Walcott vill jo forsterke Liverpool,han er neppe over the top i alder av 22. Hadde du spurt for ett år siden ville svaret vært et rungende ja, men jeg ser ikke at Walcott kommer til å bli noe bedre. Walcott har vært "lovende" i flere år, men har ikke kommet videre derfra. Det ser ut som om han ender opp som nok en engelsk ving som ikke kan stort mer enn å løpe fort. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Andy Carroll linkes tilbake til Newcastle på lån siden Demba Ba forsvinner en periode og Dirk Kuyt linkes til Tyrkisk fotball Hadde vært noe det Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Blir svett om Kuyt forsvinner. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvorfor det? Kuyt har vært en skygge av sitt tidligere selv denne sesongen. Totalt ubrukelig til tider. Årets toppnivå har vært middels dårlig, og jeg skjønner ikke hvorfor han fikk tillit i dag. 1 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Hvorfor det? Kuyt har vært en skygge av sitt tidligere selv denne sesongen. Totalt ubrukelig til tider. Årets toppnivå har vært middels dårlig, og jeg skjønner ikke hvorfor han fikk tillit i dag. Virker som om han er godt over middagshøyden ja. Griner ikke om noen gir penger for ham. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Veeeldig mye Bent-rykter i dag.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Kommer Bent blir jeg svært misfornøyd. Men det ville ikke sjokkert meg om det blir nettopp han de handler for å score. Haha 1 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Var inne på tv2sporten, og det sto det at det var noe rykter rundt Esteban Granero for 70mill nok ... Hva tror dere? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Helt enig! Og var jo bare 70mill, så enda mer takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå