Solsviken Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Nå begynner det å haste for dere her, var sikker på at Liverpool kom til å slå til i dette vinduet ... Hva tror dere skjer ? Endret 1. februar 2010 av Solsviken Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Nå begynner det å haste for dere her, var sikker på at Liverpool kom til å slå til i dette vinduet ... Hva tror dere skjer ? Hva skal skje? Vinduet stengte for noen timer siden... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Reds close on Jovanovic deal Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 ser vi henter en halvavdanket spiller fra standard. Voronin edition 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Og nettopp derfor Liverpool boss Rafa Benitez has stepped up his efforts to capture Jovanovic, Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 ser vi henter en halvavdanket spiller fra standard. Voronin edition 2 Ikke undervurder Jovanovic, han er en av de bedre spillerne på det serbiske landslaget. Jeg foretrekker Krasic, ettersom han har imponert meg i det siste... men jeg minnes målene til Jovanovic mot Romania. Dette blir nok ingen ny Voronin, dette er en spiller som kan gjøre en bra jobb. Gleder meg til å se hva han og landslaget kan utrette i VM, ettersom kvalifiseringen har vært fornøyelig å følge med på. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tror jeg forebeholder meg retten til å være greit skeptisk til denne signen jeg. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jovanovic klar for Liverpool Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tror jeg forebeholder meg retten til å være greit skeptisk til denne signen jeg. For all del, vær skeptisk. I Liverpool sitt tilfelle lønner det seg å være skeptisk, bare ikke kall ham flopp før du har sett ham spille et par kamper i PL . Personlig er jeg glad for signeringen, men Marouane Chamakh virket som et mer spennende alternativ... og siden Jovanovic er bekreftet nå, så tviler jeg på at vi får begge. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Bare Maxi inn fram til sommeren da. Dere burde vel ha handlet litt mer dersom man skal være 100% på CL-plass. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Skulle hatt en spiss ja, men vi får sette inn Pacheco. Har jo egentlig vert short på spiss siden Keane dro, hadde jo Voronin da, men de 2 gjorde omtrent samme nytten Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ja, hvorfor ikke prøve ut mer Nemeth og Pacheco? Pacheco gjorde et meget godt innhopp når han fikk sjangsen, og i dagens fotball er han absolutt ikke for ung til å spille mer eller mindre fast. Han er jo tydeligvis GOD nok, så hvorfor ikke? Da hadde man også sluppet skyhøye lønninger på spillere fra Tyskland/Serbia osv. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ser Simon Kjær (20) kunne tenkt seg til Liverpool. Han har en buyout-klausul på 12mill euro, så det hadde ikke vært meg i mot om vi solgte Skrtel og kjøpte han. Synes egentlig ikke Skrtel har vært god siden begynnelsen av forrige sesong. Kjær blir regnet som et av verdens største stoppertalenter, og er fast inventar på Palermo og det danske landslaget. Kilde Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Den Buy-Out klasulen har det blitt spekulert i tidligere om eksisterer eller ikke. Jeg regner ihvertfall med at den ikke eksisterer, og er det noen som kan ta dette videre opp i diverse domstoler så er det Zamparini. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 http://www.givemefootball.com/internationals/can-anyone-stop-fernando-torres-and-david-villa-- Det må jo bare være drømmen, slik det har vært siden Torres kom til Liverpool, å få begge disse til Meyserside. Det ser jo mørkt ut nå mtp økonomien, men å hive alle pengene til Valencia å få 1 spiller i verdensklasse, istedet for de 3-4 middelsspillerene som kjøpes hver gang så kan det være mulig. For håpe Villa blir enda mer fristet til å spille på lag med Torres etter VM i Sør Afrika. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Med Rafa ved roret og økonomien vi har nå er vel Villa en av de mer urealistiske signeringene vi kan håpe på akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Mer sannsynlig at vi henter Frank Strandli fra gamlehjemmet, enn at Rafa\Liverpool kjøper David Villa. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Rykter om at Rafa følger med på Higuain m.fl som visstnok er på vei bort fra Real Madrid til sommeren. Han og VdV hadde ikke gjort meg noe særlig egentlig. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Har også hørt Rafa følger med Cristiano Ronaldo... Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Lenge siden jeg lo så godt. Regner med Riera er på vei den andre veien da, eller? Endret 27. mars 2010 av Herthugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå