johan_august Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei! Skal selge den stasjonære PCen min. med mus og tastatur og en 22" samsung skjerm Specs: 2,5GHz Quad Core 1,8TB 4 GB RAM 667mhz 9800GTX + CD stasjon som brenner/leser alt. Alt mulig av utganger/innganger. Link til annonen: http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/11690 Hvor mye er den verdt? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvorfor selger du XP og Win7 Ultimate med denne pc`en ? Kommer de i orginal embalasje med produktnøkkel ? Sånn utenom OS`ene ville jeg kanskje sagt et sted mellom 1500-2000,- for denne pc`en. Kan hende jeg overdriver også, vanskelig å sette prislapp på en brukt pc. Forøvrig veldig lite spesifisert specs du har skrevet ned. Du må skrive hva slags merker de forskjellige komponentene er, og en "CD stasjon" brenner/leser ikke alt. er det en DVD-brenner, CD-brenner eller BluRay-brenner ? Hvor mange disker utgjør 1.8TB, og hvilke(t) merke® er disse? Annonsen stiller egentlig flere spørsmål enn den gir svar. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Følger med masse filmer, musikk og spill hvis det er ønskelig. Du er klar over det er straffbart å selga piratkopiert materiale sant? Sjølve verdien på PC-en er ikkje mykje, men eit par 1000-lapper kan du få dersom du finn den rette personen (les: dusten)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå