Gå til innhold

Den store "Sabotør"-tråden!

Anbefalte innlegg

Veldig undervurdert dette spillet, er jo konge jo! :D Merker tydelig at de har hentet innspirasjon fra Uncharted spillene, (noe jeg ser på som veldig positivt) bare å høre på ordbruken til Sean :p

Emeste jeg reagerer litt på er grafikken enkelte steder, teksturen og oppløsningen på naturen er horribel noen steder! Ser ut som Wii på sitt dårligste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt Saboteur nå i ca. 2 uker, og er kjempe fornøyd med spillet. Er jo rett og slett GTA Paris anno 1940 med masse nazister å ta knekken på :D Oppdragene er mange og forskjellige, både i type og lengde, + at det er haugevis med såkalte free-play targets rundt omkring. Dette må være et av de mest undervurderte spillene i 2009.

Lenke til kommentar

Hei, har akkurat fått spillet i hus selv og har et par spørsmål. Greia er at jeg bare får en error når jeg skal starte det (er no bugga drit med ATI kort) og tenkte jeg skulle spille det på min brors pc (det virker der). Han er allerede godt igang, så om jeg velger New Game fra hovedmenyen, kan jeg da lage en ny profil eller blir all fremgangen han har gjort slettet? På forhånd takk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg elsker dette spillet, men spiller for tiden mest Star Trek Online. Er enig i at dette er likt GTA, men jeg vil si det er mye mer likt Mercenaries (fra de samme folkene). Mercs 2 var noe dritt, men dette er en verdig oppfølger. Bortsett fra at det er en merc i Paris i 1940, selvsagt. Det er egentlig ikke så mye å gjøre her bortsett fra å sprenge ting, akkurat som i Mercs. Men når Mercs er et av favorittspillene mine gjennom tidene skal jeg ikke klage. :p

Lenke til kommentar

Det tar litt tid før du får gå hvor du vil som i GTA, men straks du gjør det kan du fort bli hekta. Jeg spaserte rundt og fant en traktor (!) jeg tok med til hovedkvartert, og en stund senere fant jeg en tanks stående. Jeg fikk ikke beholde den, men den hjalp betraktelig til å ødelegge litt nazi utstyr. :)

Lenke til kommentar

Skal det være så jævlig vanskelig å nå alarm nivå 5, sitter nå i en flak kanon og har meid ned alt som kommer i snart 20-30 minutter men kommer ikke høyere enn 4 og der har jeg vært i 97% av tiden.

:yucky::realmad::wallbash::realmad::wallbash::realmad::wallbash::realmad::wallbash:

Edit:

816 nazister tok jeg livet av før jeg ble drept, sikker 750 ++ på level 4, de siste 20 minuttene fløy jeg rundt som en idiot og la rdx på veien og ventet til de kom og detonerte dem, sikker 50 ganger. Skøyt ned over 40 luftskip, hva er det som må til for å nå nivå 5?

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Må være noe sånt, jeg sjekket litt på nettet mens jeg holdt på i sta og der var det noen som påsto at man måtte få base i Le Havre før man kunne nå nivå 5.

Jeg fikk trofeet for å ta freeplay delen i Le Havre før jeg gikk på nazi jakt. Men jeg får bare spille litt mer av historien så får jeg prøve igjen.

Lenke til kommentar

Et flott spill til tross for alt det negative div. anmeldere kommer med.

Men det er en ting jeg lurer på om det er flere som har problemer med:

Jeg skal kjøre mitt første billøp mot tiden, men det virker på meg som om det er for lite tid, jeg kjører med en Altair. Finner heller ikke ut hvordan nitroen fungerer etter å ha unlocka den. (har prøvd shift)

Lenke til kommentar

Husker ikke hvilken bil jeg brukte, men lurer på om det var den.

Bare å kjøre som en idiot og prøve å unngå å treffe ting, gjør du det så er løpet stort sett kjørt. Jeg brukte vel 1.35 når jeg først klarte det, men brukte noen forsøk siden jeg traff ting på veien som gjorde at jeg tapte akkurat nok tid til å gå over limiten...

Nitro = firkant tasten :)

Edit:

Hvis du skal gå for platinum trofeet, noe som ikke er noe problem, bare ha tålmodighet med freeplay delen. Så gjør deg selv en stor tjeneste og ta "Not On My Watch" trofeet så fort du kommer til Paris, du må redde 40 franskmenn ifra tyskere. Er de som står og blir truet på gaten av tyskere, bare kjøre på dem eller skyte dem så går det sikkert, det skjer vist også på samme sted hver gang, så er bare å kjøre en runde og vente i 2-3-4 minutter så dukker de opp igjen.

Jeg startet å lure på hva jeg måtte gjøre for å få det trofeet når jeg hadde tatt historie delen, og da har stort sett hele brettet fått farge unntatt Sarbrucken(?) og det er kun når det er sort hvit at det trofeet kan taes. Jeg sliter nå litt for å si det pent, har igjen 21 stykker å redde og kun Sarbrucken som er S/H, men der har jeg tatt hele freeplay delen så det er ikke mange tyskere igjen til å true folket...

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...