Selvin Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Tok koden på kniven i går, og det gikk jo det. Men hvordan i huleste bruker man kniven? Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Trekant, også holde den inne. Fikk den beskjeden når jeg brukte koden ista Edit: Sto vel også at man måtte lure seg innpå naziene bakfra når man gjorde det. Endret 4. desember 2009 av Manx Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Måtte du laste ned noe, eller trykket du bare inn koden også var det i orden? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Nei fikk bare beskjed om at jeg måte starte et spill eller loade et for at den skulle bli lagret eller noe i den duren, lastet ikke ned noe som helst. Ligger helt sikkert inne alt. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Yessda, fungerte den. Var ikke akkurat villeste pre-order bonus, men var en skikkelig badass måte å assassinere på, det er sikkert og visst Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er det snakk om at koden er lik for alle, slik at jeg også kan bruke den når jeg får tak i spillet? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Nei, koden er en pre-order kode som kan brukes kun en gag Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvordan er spillet? Er det så bra som utviklerne skal ha de til i videoene sine? Må finne meg i å vente litt til. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Tror det er veldig individuelt egentlig, til nå, det jeg har prøvd da, syns jeg spillet har vært veldig bra, masse kule elementer, bra spilldesing og lignende. Noe jeg syns er kult er å besøke alle de forskjellige landemerken, den Paris-stemningen. Ikke bare fordi at jeg har vært i Paris, men fordi den stemningen er helt utrolig, den franske musikken, fransk språk. Syns spillet fanger det helt fantastisk Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har du testet å klatre opp Eiffeltårnet ennå, skulle vist være mulig Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Nei, har ikke prøvd det ennå. Som sagt, venter på DLC, når det kommer, skal jeg søren i meg klatre opp over alt! Da skal jeg virkelig sette meg ned med spillet I want boobies babe! Endret 4. desember 2009 av Selvin Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg håper det er mer i DLCen enn bare pixel-pupper? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 http://cinemablend.com/games/Saboteur-Midn...tuff-21463.html I flg. Pandemic Twitter kommer DLC i løpet av kvelden, 1 til 2 timer kanskje. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg håper det er mer i DLCen enn bare pixel-pupper? According to Joystiq, "Midnight Show" also adds a new minigame and Parisian hiding spots. Therefore, you have a plausible reason to download it besides digital boobs. Så et par ting i tillegg til pixel-pupper Sjekket for litt over en time siden og da var den ikke kommet, så får ta en titt om noen timer. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tror kanskje jeg fører opp dette spillet på ønskelisten til jul, må se litt mer av spillet.Men det ser ut som litt av mitt type spill Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kommer dlc'en på ps3? (kanskje dumt spørsmål?) Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Tror den er ute nå, er ikke helt sikker... EDIT: YESSDA, da er det ute! Endret 4. desember 2009 av Selvin Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tror den er ute nå, er ikke helt sikker... Jeg finner hvertfall ikke noe på ps store Tror den er ute nå, er ikke helt sikker... EDIT: YESSDA, da er det ute! hvor? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Må starte spillet, og gå på Download på startsiden og skrive inn koden der, verre er det ikke Hvis den har kommet så får jeg ta og sett meg ned og se om spillet er noe moro, håper ihvertfall det. Lenke til kommentar
wantlol2k Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Må starte spillet, og gå på Download på startsiden og skrive inn koden der, verre er det ikke Hvis den har kommet så får jeg ta og sett meg ned og se om spillet er noe moro, håper ihvertfall det. hehe, takk for svar! følte meg litt dum nå, sitter å oppdatere ps store uten spillet i! håper det blir bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå