Pizzaen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei. Jeg bare lurer på om når neste AV-comparatives testen kommer ut? Og kommer den til og inkludere Microsoft Security Essentials? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Hei :-) Sjekk Main test nå November utgaven kom ut 28. november 2009 19:17:37 (Psst: subscribe til Newslettere dems..?) ~ Submit Edit: og jeg bytter til avira eller..? Endret 29. november 2009 av Submit Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Var og så i går og da var det ikke noen test Microsoft Security Essentials gjorde det faktisk ganske bra, tror Microsoft endelig begynner og gjøre ting riktig. Når kommer on-demand testen ut da? Edit: Når jeg ser på arkivet deres så ser det ut som om det kommer ut en proaktiv test i november vært år og en on-demand test i februar vært år. Det vil vell si at on-demand testen ikke kommer før i februar, 2 måneder til Endret 29. november 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Skal sende de en mail og spørre Men det du sier kan jo godt være riktig ;-) Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Fikk svar nå: "next on-demand as usual in february/march." Endret 29. november 2009 av Submit Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Godt gjort at de svarer så fort på en søndag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå