catzy123 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg har en Nikon D70 og sb-800. Jeg har prøvd å stille den inn på trådløs blitz, men jeg får det ikke til av en eller annen grunn:/ Har prøvd forskjellige ting, men jeg gjør visst noe galt. Har tittet i bruksanvisning, men får det ikke til:( Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Gå inn i blitsmenyen på kamera og sett den til "Commander" og "TTL" modus. På blitsen holder du inne "SEL"-knappen i to sekunder for å komme inn i menyen, deretter navigerer du til du får grå firkant over to slyngende piler og det som ser ut som to blitser, trykk "SEL"-knappen igjen for flytte markøren over til "OFF, MASTER, osv", velg remote der og trykk "SEL" igjen. For å avslutte menyen kan du trykke ON/OFF knappen lett. Til slutt velger du riktig kanal og gruppe med "SEL"-knappen og setter disse til 3 og A, da D70 bare kan bruke disse. Håper dette var korrekt og forståelig, lykke til. Lenke til kommentar
catzy123 Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Takk for svar. Jeg har prøvd det nå, men det skjer ikke noe, blitzen "virker" ikke trådløst. Når jeg setter den på kamera så blitzer det som bare det. Skjønner ingenting jeg:( Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Må ikke den innebygde blitsen være oppe på Nikonkameraer ? Lenke til kommentar
catzy123 Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Nå gikk det! Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå