tnex Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei, jeg vil kjøre med 100% speed på cpu vifta, kan ikke finne noen ting i bios hvor det står noe om det, har Hovedkort: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=418701 Kjøler: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=456730 Noen som vet om det er mulig å laste ned et enkelt programm som virkelig funker på detta her? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 SpeedFan kan styre viftene dine hvis vifte/hk/chipset tillater dette. atlef. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 På mitt hovedkort er det ikke en egen post som heter cpu-fan. Men under temp finner jeg en "øk rpm etter temp" og disabler jeg den så er det 100% 24/7 Hvor har du lett? ( Jeg har ikke samme hovedkort) Lenke til kommentar
XfiX Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg bruker speed fan det er lett å bruke og du kan se tempraturen uten og gå bios Lenke til kommentar
ols Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Full speed? Kanke du bare koble den rett på strømforsyningen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Gå til power - hardware monitor i cmos setup (bios) CPU Fan Speed [xxxxRPM] or [ignored] / [N/A] The onboard hardware monitor automatically detects and displays the CPU fan speed in rotations per minute (RPM). If the fan is not connected to the motherboard, the field shows [N/A]. CPU Q-Fan Control [Disabled] Allows you to enable or disable the CPU Q-fan control feature. Configuration options: [Disabled] [Enabled] The following item appears only when you enable the CPU Q-Fan Control item. CPU Fan Profile [standard] Allows you to set the appropriate performance level of the ASUS Q-Fan. When set to [standard], the CPU fan automatically adjusts depending on the CPU temperature. Set this item to [silent] to minimize fan speed for quiet CPU fan operation, or [Turbo] to achieve maximum CPU fan speed. Configuration options: [standard] [silent] [Turbo] CPU Q-Fan control [Enabled] + CPU Fan Profile [Turbo] Vil gi deg full cpu fan speed . Samme vil vel CPU Q-Fan Control [Disabled] gjøre Endret 29. november 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå