Mikr89 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei. Som overskriften sier så skal jeg ha ny mobil,men vet ikke hvilken,så håpet å få hjelp her visst jeg skriver ned hva som er viktig for meg,så kanskje dere kan fåre slå noen mobilen,flott visst dere kan skrive hvorfor dere valgte akkurat den mobilen også. Setter stor pris på hjelp. Kravene er: Max 7-8000k Mye fungsjoner Mulighet for masse spill Stor skjerm God mp3 spiller Kamera som fungerer til fest,ferie og spontane bilder Bra filmkamera Fint design Mulighet for å kjøpe flere spill/programmer Touch skjerm Bra med nytte fungsjoner Alt i alt en god allrouder med mest fokus på media/underholdning:film spill musikk Vet det ble en del her nå,men håper noen gidder å svare. Takker. Lenke til kommentar
fluelars Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) skal du spille mye er iphone det beste valget, men personlig ville jeg gått for en eller annen android-telefon. Med ditt budsjett så kan du jo velge og vrake i alt av telefoner. Endret 29. november 2009 av fluelars Lenke til kommentar
Mikr89 Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 skal du spille mye er iphone det beste valget, men personlig ville jeg gått for en eller annen android-telefon. Med ditt budsjett så kan du jo velge og vrake i alt av telefoner. Ja tenkte faktisk litt på iphone,iog med den kan jo jailbreakes og få enda flere muligheter.Men er litt innteresert i den nye Xperia X10 ser innteresang ut. Men noen som har noen andre forslag med mobiler dere er fornøyd med? Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Nokia N97 (Symbian) Nokia N97 Mini (Symbian) Nokia X6 (Symbian)(Like rundt hjoernet) Sony Ericsson Saito (Symbian) Sony Ericsson Aino Sony Ericsson X10 (Android 1.5) (Kommer Q1 2010) Samsung Omnia II (Windows Mobile) Samsung Omnia HD (Symbian) Samsung I7500 Galaxy (Android 1.5) HTC HD2 (Windows Mobile) Motorolla Millstone/Droid (Android 2.0) (Maa bestilles fra utlandet, er tilgjengelig i UK) Apple Iphone 3GS Android 2.0 er en klar forbedring vs. 1.5 paa de fleste omrader, Samsung Galaxy og Sony X10 vil sansynligvis (dvs. forhopentligvis) kunne oppgraderes til 2.0. (prosessen for Galaxy skulle vaere litt enklere da denne kjorer mer eller mindre standard Android mens Sony X10 kjoerer en egenutviklet variant slik at de maa oppdatere sitt "skin" til og vaere kompatible og fungere med 2.0 foer en oppdatering kan komme) Endret 3. desember 2009 av midnightraver Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det heter Android uten e! Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Akkurat Nokia X6 kommer ikke på det norske markedet så vidt jeg vet.. men helles var listen flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå