SolanGundersen Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Hva er deres mening om converse sko? Selv mener jeg det er hot, hvis det er til riktig antrekk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Til riktig antrekk kan det være kult, men utgangspunktet er det altfor mange som bruker det til at det er kult. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Støtter brukeren over meg. Noen klarer det, mens andre ser ut som om de selger =Oslo. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Det spørrs vell fra person til person. Ser bra ut på noen, og andre ikke. Jeg liker ikke Converse sko. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Gjør seg best møkkete på festival. Passer så bra inn der. I kameratgjengen min, har skoene fått økenavnet festivalsko og gjør seg egentlig ikke andre steder. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Jeg liker Converse-sko veldig godt, spesielt de som har litt annerledes farger og mønstre Men ja, det må passe med personen som bruker dem. En på jobben har et par grønne og det ser fantastisk ut. Men jeg kjenner ikke så mange andre gutter som kunne gått med grønne sko og sett like bra ut. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Enig i at det kan se bra ut til rett antrekk, men for min del er det altfor mange som har de til at jeg kunne tenkt meg å kjøpt et par. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Kan vere stilig men kan sjå heilt forferdelig ut og:P Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Converse sko er kult, men som sagt over er det alt for mange som bruker dem. Men et par slike kan piffe opp et ellers så kjedelig antrekk, eller gjøre et kult antrekk enda kulere. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Regner med at det er Chuck Taylors aka All-Stars det er snakk om her? I såfall, som mange sier, det kan være fett på noen, mens det kan være stygt på noen andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå