desnake Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg er veldig vant med norske flagg på juletreet fra barndommen. Flyttet hjemmefra med min samboer etter juletider i fjor. Så i år blir det og pynte juletree i leiligheten. Men føler att noe mangler. Mener og huske att norske flagg på juletreet ble sett på som rasisme eller noe annet rart og att det ble slutt på salg av det. Hva folk har på sitt eget juletre er ikke noe noen andre har noe med så gidder ikke diskutere det! Men det jeg lurer på, er det NOEN som vet hvor man kan få tak i sånne lenker med norske flagg nå for tiden? Har leita masse på nettet uten hell Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Wut? Rasisme? Den var ny for meg. Har alltid brukt det selv... Lenke til kommentar
desnake Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Wut? Rasisme? Den var ny for meg. Har alltid brukt det selv... Vell det var noe jeg hørte, er jo ikke sikkert det ER fakta Men uansett på så mener jeg og huske att salget av de ble stoppet. Har ikke sett det i butikker siden. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er kanskje patriotisme, men rasisme? Nei, langt ifra. Uff, er så lei av dette utvannede rasisme maset. Men, så til saken. Her har du vårt vakre flagg for juletre. Bare å bestille. God jul! Lenke til kommentar
desnake Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 TUSEN TAKK R083r7! Vi er utrolig takknemmelige GOD JUL HEHE! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 No problemo, mister! Lenke til kommentar
beruloe Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Men hvor får man kjøpt juletreflagg i dag? Min datter stakk av med mine og jeg MÅ ha nye. Lenke til kommentar
desnake Skrevet 22. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2011 Men hvor får man kjøpt juletreflagg i dag? Min datter stakk av med mine og jeg MÅ ha nye. Litt outdated men samme sted som jeg kjøpte mine som ble sagt i dette emne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå