Gå til innhold

Hvilket inntrykk får du av meg av min portefølje?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får et godt inntrykk av en ung mann som jobber hardt og driver med mye forskjellig innen design av avis/blad-sider. Men minimalt med fotografering. Jeg så bare ett fotografi der inne, og ett bilde av fotostudioet ditt. Resten var reklame/design.

 

Kjekt å høyre!

For å pirke litt er det vel med enn ett fotografi? Mulig det snowboardbildet ikkje kan karaktriserast heilt som foto, men det kan vel nattbiletet og portrettfoto.

 

Har litt fleire ting å laste opp snart. Men vurderer å i staden for å sette alt i kvar sin "bås", om eg heller skal samle saman kun det beste under ei fane? Så droppe dei tinga som ikkje er så fantastiske.

 

 

Ang. domene så kan eg godt kjøpe meg eit nytt, .tk har bare blitt ei naudløysning i staden for det andre lange! Men denne sida har eg jo laga på www.deviantart.com, og adressa er jo eigentlig karlerikgranberg.daportfolio.com. Korleis blir det med domenet då?

Lenke til kommentar

Holder meg til utsagnet til ozone, med et lite tilegg.

Personlig syntes jeg det var litt for mye på siden som handler om relegion.

Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg "reager" på akurat det, men sitter liksom igjen med en tanke om at en portefølje kanskje ikke bør være for mye preget av religion (med mindre du retter porteføljen direkte mot relevante miljø)

Lenke til kommentar

Ikke enig med de som sier dette var dårlig og vitnet om uerfarenhet. Til å være en ungmann var dette slettes ikke dårlig. Jobber med webdesign selv og har sett mange dårlige designere, trådstarter er ikke en av de. Jobb med å videreutvikle kunnskapene dine og sats på å stadig lære nye ting. Denne bransjen er utfordrende, men spennende.

 

Like spesielt godt designet på restaurantanmeldelsen og arbeidet med Shell. Bra.

 

PS: Du kan bestille domene fra one.com fra 10,- kr måneden.

Lenke til kommentar
Holder meg til utsagnet til ozone, med et lite tilegg.

Personlig syntes jeg det var litt for mye på siden som handler om relegion.

Jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg "reager" på akurat det, men sitter liksom igjen med en tanke om at en portefølje kanskje ikke bør være for mye preget av religion (med mindre du retter porteføljen direkte mot relevante miljø)

Ok. Så du meiner at siden eg lager sider til ei kristen dagsavis så bør ikkje dei vere med i porteføljen? Trudde design var det samme om det stod i VG eller DagenMagazinet.

Jeg syntes den var fin jeg :)

Takk :)

 

Ikke enig med de som sier dette var dårlig og vitnet om uerfarenhet. Til å være en ungmann var dette slettes ikke dårlig. Jobber med webdesign selv og har sett mange dårlige designere, trådstarter er ikke en av de. Jobb med å videreutvikle kunnskapene dine og sats på å stadig lære nye ting. Denne bransjen er utfordrende, men spennende.

 

Like spesielt godt designet på restaurantanmeldelsen og arbeidet med Shell. Bra.

 

PS: Du kan bestille domene fra one.com fra 10,- kr måneden.

 

Kjekt å høyre frå ein som er i bransjen! Tar det til etterretning ;)

 

Domene skal komme ein dag, må bare bestemme meg for kva domene eg skal velge og så oppgradere porteføljen til PREMIUM.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei

 

Som emnetittel sier, hvilket inntrykk får du av meg ved å se på min portefølje?

 

www.karlerikgranberg.tk

 

Er veldig enig med "ozone" sin vurdering.

Ung man som jobber hardt og er på vei.

 

Blir også litt usikker på hva som er greia di.

Du har lagt ut spørsmålet på et fotoforum, men slik jeg leser siden din så fremstår det ikke som at det er foto du driver med. Kanskje den burde spisses litt mer.

Slik siden fremstår nå, så er det en hjemmeside der du kan legge ut arbeidene dine uten noen spesiell hovedgeskjeft. Og det er forsåvidt greit nok det.

Ellers synes jeg nettsiden er oversiktlig og grei, uten for mye dill dall. For min del synes jeg det er et stort pluss og at det er altfor mange som pøser på med for mye stæsj. Det blir fort uoversiktlig da. Regner med det kommer mer arbeid på siden etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...