acs79 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 nå har jeg lest en del om disse to telefonene, og er klar til å kjøpe meg en ny telefon nå før jul, ihvertfall til jul=) noen som har noen holdepunkter eller prøvd disse to? Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har kun proeved Omnia II og ikke HD2 enna. Omnia II er lett brukt, har en fantatisk AMOLED skjerm og inneholder det meste fra get-go. Ut if fra specs saa er HD2 et monster med raa kraft, svaer skjerm og den foerste Winmo telefonen med kapasitiv skjerm. Min anbefaling vil vaere og prove de foerst spesiellt siden HD2 er ganske stor fysisk og kan derfor fort virke "uhendig" for noen. En brukers test med bilder av begge i Modaco forumet Lenke til kommentar
acs79 Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Har kun proeved Omnia II og ikke HD2 enna. Omnia II er lett brukt, har en fantatisk AMOLED skjerm og inneholder det meste fra get-go. Ut if fra specs saa er HD2 et monster med raa kraft, svaer skjerm og den foerste Winmo telefonen med kapasitiv skjerm. Min anbefaling vil vaere og prove de foerst spesiellt siden HD2 er ganske stor fysisk og kan derfor fort virke "uhendig" for noen. om den er stor gjør ingenting, vil ha den størst mulig. =) skjermen må forøvrig være skarp og gjengi farger bra. men det gjør vel de fleste. liker htc sin vær meny, med istapper eller skyer som beveger seg, har omnia noe sånt også? kommer nok til å ha en del bilder på den, video er ikks så aktuelt, mer epost og den slags. hvilken av disse er best på lyd? er lei av sure ringetoner, og lurer på om evnen til å ta opp lyd er bra. er veldi i stuss på hvilken jeg vil ha. men jeg skal ha ny, og under treet skal den også, hehe. ingen ting er som en kul julegave til seg selv. så når gaveåpningen er ferdig, kan de andre sitter der å nyte synet av den nye lysestaken eller smake på konfekten, så kan jeg kose meg med min nye telefon. skal jo selvfølgelig lade den før jeg pakker den inn.=) En brukers test med bilder av begge i Modaco forumet Lenke til kommentar
midnightraver Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Omnia II har med sitt AMOLED skjerm litt bedre farger, bedre kontrast og svartere svart men en 3.7" tommers skjerm er dog betraktelig mindre en enn 4.3" tommer. Saa hvis du vil ha stoerst mulig da er HTC HD2 tingen med sin enorme 4.3" skjerm. Al;t er betinget av prioriteringer, personelige preferanser og brukemoenster. Norsk Omnia II test Norsk HD2 test Hvis det kunne komme en mobil som kombinerte de beste egenskapene fra disse 2 men i et mere hendig format saa hadde det vaert helt raat... Endret 29. november 2009 av midnightraver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå