Robocoop Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Meget positivt. Da jeg leste om dette fant jeg dette spillet der du kan stoppe minareter som dukker opp. I tillegg til å stoppe kjeften på muezzinene....... http://minarett-attack.ch/ Endret 28. november 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Helt enig, veldig positivt, det neste er å brenne ned alle norske kirker også, og forby bedehus. Så bør man forby at religiøse samles i større forsamlinger, 10+, kanskje vi snart kan bli kvitt ondskapen religion. Eller var det bare islam du er imot? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Tror du vi får sette opp kirker i Saudi Arabia.................. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Tror du vi får sette opp kirker i Saudi Arabia.................. Hvorfor ikke Syria, Jordan, Libanon, Irak, Iran? Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 http://www.time.com/time/world/article/0,8...1723715,00.html Det jobbes med saken. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Forbudet fikk fleste stemmer! Selv om meningsmålingen i forkant viste flertall mot.... Det viser hvor manipulerte slike meningsmålinger om innvandring egentlig er. De påstår at folk er positive selv om de ikke er det. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det var et deprimerende spill. Nuvel. Dette er en interessant utvikling. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det viser at meningsmålinger ikke er presise nok. Ser vi historisk på det var meningsmålinger via telefon upålitelige fordi de fattigste ikke hadde telefon (for å ta et eksempel på at det kan være fallgruver i de fleste metoder). Dette er dessverre virkeligheten. Det vitner om en fremmedfrykt i et ellers demokratisk land som ikke ligner grisen. La oss for all del håpe at rasismen og fremmedfrykten i Norge ikke når slike idiotiske nivå. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 oh shi- muslimene har tatt over russland... oh wait Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Det der var søvndyssende irrelevant, Blowfish. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 minner meg på da bush sa at vi måtte ta vekk litt av frihetene våres fordi muslimene hater våres frihet. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 This just in: Minaretforbud i Sveits vedtatt. "I Sveits får muslimer trolig ikke lenger lov til å bygge nye minareter. Sveitserne stemte søndag for et forslag fra høyresiden om å forby slike bygg. Resultatet av folkeavstemningen kom som en stor overraskelse. I forkant hadde meningsmålinger vist et knapt flertall mot forbudet, men opptellingen av stemmene viste at minaretforbudet var blitt vedtatt med god margin." Meget interessant. Folket sier stopp. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Folket er tosker, hva er ellers nytt. Nå skal vel høyesterett finne ut om lovforslaget er grunnlovsstridig eller ei. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 hva folket sier er irrelevant. folkets meninger svinger den veien propagandaen vil Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Folket er tosker, hva er ellers nytt. Nå skal vel høyesterett finne ut om lovforslaget er grunnlovsstridig eller ei. Ja, jeg husker han som ville bytte ut folket..................... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hva med han som ville undertrykke en minoritet fordi han ikke likte dem? Spørs hva menneskerettighetsdomstolen sier, jeg antar Sveits hører inn under den? Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja, her er jo et kroneksempel på galskapen ved å kreve (som jo flere gjør i disse dager) større innflytelse til folket, det å la folkets vilje telle i enkeltsaker istedenfor å la de folkevalgte politikerne - altså de med litt politisk innsikt og kunnskap - bestemme. Det blir jo fryktelig feil når "folkets vilje" er svært vanskelig å skille fra folkets dumskap, uvitenhet og fordommer. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Hva med han som ville undertrykke en minoritet fordi han ikke likte dem? Spørs hva menneskerettighetsdomstolen sier, jeg antar Sveits hører inn under den? Jeg håper det snart blir slutt på at disse avtalene overstyrer nasjoner. Det er ingen menneskerett på få bygge som man vil eller få bosette seg i Vesten. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ser ikke helt motivasjonen som ligger bak å forby akkurat én type spesielt religiøst bygg. Hadde det vært snakk om støyforurensing el. hadde jeg forstått det, men det hadde jo bare vært å innføre forbud mot støyen.. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg skjønner sveitserne godt jeg. I likhet med andre euopeiske land har de innsett at man er har det bedre uten religion, og de ønsker å stoppe spredningen av en ny en etter at de kom seg ut av kristendommen. Good riddance, sier nå jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå