tyggys27 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei. Noen som vet om parkour kurs i Bergen området nå snart ? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 er det i det hele tatt parkour kurs i Norge da? lær deg det selv, det er nokk det letteste... søk på youtube og les tutorials på internett. lykke til med Le Parkour;) 1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg skulle vurdert å meldt meg opp på et slikt kurs selv. Parkour er tingen! 1 Lenke til kommentar
SupremeKai Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det er ingen kurs eller organisasjoner for parkour i Norge. Derimot er det en nettside som heter parkour.no hvor du nesten helt sikkert finner andre i nærmiljøet som også trener parkour. De fleste utøverne er greie, så de kan sikkert hjelpe deg igang. Lenke til kommentar
buvvije Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Det er et årlig treff i Bergen samt Oslo og Trondheim, tror jeg hvert år der gode og nybegynnere kan trene sammen for å bli gode i parkour. Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Tror faktisk det er ukentlige treff i de fleste store byene i Norge. Selv i Grimstad trener vi jevnlig Hiv deg inn på Parkour.no så finner du ut av det Lenke til kommentar
Parkourguttenbergen Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei. Noen som vet om parkour kurs i Bergen området nå snart ? Ja det e på fysak hallenJeg skulle vurdert å meldt meg opp på et slikt kurs selv. Parkour er tingen! Det e jo på fysak!! I bergen Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hei. Noen som vet om parkour kurs i Bergen området nå snart ? Ja det e på fysak hallenJeg skulle vurdert å meldt meg opp på et slikt kurs selv. Parkour er tingen! Det e jo på fysak!! I bergen Ah! Du svarte meg desverre 5 år for sent. Nå er jeg ikke lenger i førstegangstjenesten. Men fett at de har det der borte! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå