victurus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei, Har et rart problem, installasjonsfilen til Spotify kjører, men installerer ikke? Googlet litt rundt, virker som det er flere som har opplevd dette. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
GbNoR Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hei, Har et rart problem, installasjonsfilen til Spotify kjører, men installerer ikke? Googlet litt rundt, virker som det er flere som har opplevd dette. Noen som vet noe om dette? Forsøkt med innstallasjons filen som du finner i denne posten? Lenke til kommentar
victurus Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg ventet en dag, lastet ned på nytt, funket. Rart Lenke til kommentar
Saikooo Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Jeg har et lignedes problem. Når jeg dobbelt klikker på Spotify ikonet på skrivebordet så kommer det alltid en boks hvor det står: Åpne fil - Sikkerhetsadvarsel Navn: Spotify Installer.exe Utgiver: Spotify Ltd Type: Program Fra: C:/Documents and settings/All Users/Skrivebord Rekner med at Spotify ikke skal oppføre seg slik, eller? Og er det noen som vett hvordan jeg kan få denne irriterende boksen til å slutte å dukke opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå