Brotato Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 har fått meg fm 2010, og lurer på hvordan jeg skal få instalert det når jeg setter i cden så kommer den standard boksen opp, om at jeg vil kjøre eller åpne mappen. JEg trykker på åpne mappe, men ingenting skjer.... det funker heller ikke å datamaskiner -> DVD RW-stasjon. er det mulighet å få tak i det via steam eller no?? (men fremdeles bruke cdkeyen jeg fikk...) Lenke til kommentar
TheWollo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hei Du kan laste ned iso fil med torrent. Ja, det er lovlig fordi du allerede har kjøpt spelet. Men du skal ikkje åpne mappe, du skal åpne autokjør;) EDIT: La til løsninga Endret 28. november 2009 av TheWollo Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 jaja, selvfølgelig trykka jeg autokjør og ikke åpne mappe... men er det sånn at spillet blir adda i steam hvis jeg downloader det? Lenke til kommentar
rhofset Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Trykk på åpne mappe isteden da og trykk på install, start, setup eller noe lignende som starter installasjonen. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 yay, fikk det til thx rof Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) nvm Endret 29. november 2009 av -silenz- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå