EspenEn Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Canon EOS 450D med Canon EF-S 60mm f/2.8 Macro USM Lukketid: 1/60 sekund Blender: F/5.6 ISO: 200 Skulle kanskje hatt litt mindre blender for å fått hele sommerfuglen i fokus. Noen som har noen meninger om bildet ellers? Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja jeg tror jeg hadde likt det bedre om du hadde hatt hele sommerfuglen skarp Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Litt kjedelig vinkel, en annen vinkel ville gjort bilde veldig mye bedre. Til nesten gang burde du prøve å komme ned på samme nivå som sommerfuglen. ALtså på samma øyenivå som sommerfuglen. Kul sommerfugl forresten Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja jeg tror jeg hadde likt det bedre om du hadde hatt hele sommerfuglen skarp Det er ikke bare-bare. Skal litt til for å få et såppas stor motiv fullstendig skarpt. Da må det til noe høyere blendertall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå