akb33 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 har sett på en pc på finn .med link http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19719013 er dette en fortsatt upp to date pc .tenkte istedet for å bygge en eller kjøpe en på elkjøp el . skal jeg bygge en må jeg ha hjelp .har aldri gjort det før ... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 hadde jeg aldri kjøpt... den er utdatert for lengst, og løse deler til ny maskin som vil yte bedre får man for 5000 virker som han ikke har helt peiling på hva han engang selger... Lenke til kommentar
akb33 Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 ok,takk for svar.kan du evnt være behjelpelig med et oppsett på en pc til ca 5000kr .har skjerm,tastatur,mus og høyt fra før .skal brukes til litt spilling,internett,bilder .har xp pro fra før ,kan det evnt brukes opp igjen eller lønner det seg å gå for dette nye windows 7. og er det noen som evnt kan hjelpe meg å bygge en slik pc,i området .jeg bor i solør flisa . Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 kabinett: antec 300 PSU: corsair 550W eller chieftec superseries 650/750W modulær HK: gigabyte GA-MA770T-UD3P Socket-AM3 CPU: AMD Phenom II X2 545 RAM: 4GB DDR3 kingston/corsair/mushkin/OCZ på 1066 eller 1333MHz Grafikk: ATI HD 5770 hardisk: samsung F3 DVD brenner: sausung/sony/NEC SATA brenner dette er et opsett som jeg tipper vil ca koste rundt 5300kr på de store nettbutikkene (komplett.no) det vil nok være mulig å få den litt billigere også.. gode gamle XP er greit nok det, men kan varmt anbefale windows 7 Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Greit oppsett vesleengen. jeg ville ha lagt til noen få kroner til, og kjøpt en AMD Phenom II X2 550 cpu. Den har ulåst multi, og i mange tilfeller kan den låse opp to kjerner til, og dermed bli en fullverdig firekjerne. Det går fint med hovedkortet du foreslår. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 ah støttes... glemmer helt den 550 versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå