unserheld Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Se på bildet hvordan chrome åpnes i et nytt vindu. Vet du hvordan jeg kan force maximize? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Høyreklikk snarvei -> Egenskaper -> Kjør -> "Maksimert" Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 hei, takk for svar, har ingen effekt. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Okai. Problemet relatert til Chrome er nevnt her. I dette tilfellet åpner første instans av Chrome som ønsket, de påfølgende åpnes i standardmodus. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 stemmer, dette opplever jeg. fant ingen fix i den tråden. jeg har valget mellom to ting: åpne i lite vindu som jeg gjør nå, eller åpne i maximized uten fokus. begge er på trynet. kanskje jeg kan finne en nyere versjon som har fikset disse bugs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå