xibriz Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hæ? Jeg hinter fram til at jeg vil se en fungerende PC i olje Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Jaja, jeg vil også gjøre dette, og jeg vurderer og koble fra det jeg har i pcen min nå, og koble det til senking. Men da blir det ikke noe OC da. Men om det ønskes så gjør jeg det. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hadde jeg vert deg hadde jeg droppet tanken om OC. Du bør først og fremst gjøre det prosjektet går ut på, nemlig å senke en PC i olje, så kan du evt tengke på OC en gang i fremtiden Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Senk i vei. Hvorfor kan du ikke overklokke det du har? Endret 28. januar 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Fordi det er en sånn compaq kontormaskin, som jeg bare har flyttet over i min kasse og lagt til noen vifter.. Men da tar jeg og gjør det;) Tenker å gjøre det i morra, har så mye lekser til i morgen.. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Noen som vet hvordan biltemas mineralolje ser ut? Er den klar? eller er den mørk? Tror jeg skal ribbe pcen min i morra, og prøve å få gjort alt i morgen.. Er ikke sikker på om jeg rekker det. Men skal prøve å få gjort noe før. Trenger svar..Lett rundt men ikke noen fasit eller svar. Endret 11. februar 2010 av Danielgr Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Ny sponsor Sjekk selv her. Daniel Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Grattis med ny sponsor Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Takk takk, Kommer enda en godnyhet i kveld. Jeg holder fortsatt på med å forbrede senkingen.. Skal bort på Biltema nå og høre om oljen dems er klar. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg var på biltema istad for å spørre om oljen dems var gjennomsiktig.. Dessverre var den brunaktig.. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe olje som vist her? Det står at de bruker STE olje. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Veit.. Når jeg så prisene på biltema, så er det nok dyrere andre steder... Kosta 26,90 kr pr ltr på BILTEMA... Så dette blir en utgift:/ Men skal høre litt rundt osv. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hvor stort er akvariet? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Har du sjekket ut parafinoljen jeg nevnte som du får kjøpt på Europris? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Raskt regnet må du altså ut med rundt 1800,- for olja. Ja, blir en del det. Bra du har fått sponsorer da. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 30. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2010 Ja. Har tenkt å prøve å få sponset med noe rabatter eller lignende. Ellers så er det bare å si at jeg trynte ut i snø fonna på vei hjem fra biltema Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Interessant.. Men kan du ikke sjekke om noen forhandler STE i Norge da, så får du deg litt klar olje? Eller prøve deg på propanolja han over snakket om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå