Danielgr Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2010 Cool Men vi får snkkes et annet sted, denne kommentartråden er i grunnen for projektet^^ Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Handlelisten ute i workloggen Se i signaturen. :!: Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Blir det noe "flow" i olja i kabinettet? Vifta på cpu kjøleren kommer til å gå ganske treigt under olje Idle Temperatures The mineral oil has considerable specific heat capacity, which means it can absorb lots of heat without having to vent it out to the surrounding air. Because of this, it takes the system quite a while to work up to its equilibrium temperature. Starting at an ambient 29C on the CPU, we found it took about an hour to hit a stable idle temperature of 37C. Not bad! Load Temperatures The system under load was a different story. We started 3DMark06 looping, and watched the temperatures climb. It took a really long time. After an amazing 12 hours, the system topped out with a CPU temperature of 88C. Yes, that is really hot...on the other hand, the system was rock solid and didn't crash when running 3DMark06 for 48 hours at these temperatures. While you could add some radiators and pump the oil through to cool it, you realistically would not be gaming constantly for 12 hours, so these temperatures are as extreme as it gets for this system. Blir det ca slik eller Mineral Oil Submerged Computer http://www.pugetsystems.com/submerged.php Endret 9. januar 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Er ikke sikker på hva det skal bli til kjøling, Men muligens noe lignende.. Skal sjekke ut litt hvordan radiatoren jeg har passer i kjøletårnet mitt. Skal sjekke hvordan radiatoren passer bakpå. Kommer med bilder. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Delene du har bestilt ser veldig gode ut. Absolutt noe du bør sattse på. Men jeg ville kanskje ikke ofret disse delene til dette prosjektet, syntes det blir litt kjipt å putte så fine deler ned i olje. Det er hvertfall min mening Bruk dem heller til det andre prosjektet ditt. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Delene du har bestilt ser veldig gode ut. Absolutt noe du bør sattse på. Men jeg ville kanskje ikke ofret disse delene til dette prosjektet, syntes det blir litt kjipt å putte så fine deler ned i olje. Det er hvertfall min mening Bruk dem heller til det andre prosjektet ditt. Tja det er jo noe å tenke på da.. Har ikke bestilt dem enda, men L1337 kommer til å ta lang tid, Så jeg tar muligens og putter HW inn i det kabinettet jeg har. Så får jeg sikkert solgt det jeg har i det kabinettet til en venn, (det har ikke mulighet til OC så kan ikke bruke det. ) Men det er jo fullt mulig at jeg bare kan opgradere den jeg har. Du ga meg en tenker:) Tusen takk:P Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Handlevognen funker ikke. Anbefaler deg å sette opp i prisguiden. Lettere for alle Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Handlevognen funker ikke. Anbefaler deg å sette opp i prisguiden. Lettere for alle Enig! kan også bare skrive hvilke deler som er bestilt Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Jeg skal rette det nå, EDIT: Da var den fikset. Endret 10. januar 2010 av Danielgr Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Heisann, jeg bare så litt rundt på prisguide, så så jeg at Sapphire Radeon HD 5770 var nesten 500 kr billigere ennXFX Radeon HD 5770 Men det er vel ikke noen forskjell på kortene? Det er vel bare produsenten? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Kun forskjell på klistremerke og bundle. Kanskje er det forskell på kjøling også, eller klokkefrekvenser, men i tugangspunktet er dem like. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 De er helt like, men XFX lanserte 8 dager senere, . Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Da tar du det billigste Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Ja, det er veldig logisk også^^ Plus at Sapphire versonen følger det med bedre strømtilkobler, det er en singel som gir strøm til 6 pin isteden for 2 som det er på xfx Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Må bare si at dette blir kjempe tøft Hw du valgte er også god selv om jeg ikke ville ha duppet den ned i olje Stå på videre Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Ja, det er det hansifansi også sa, så jeg har ikke tenkt å gjøre det.. Men jeg skal oppgradere den pcen jeg har atm, og bruke det systemet der til den i olja, Den er ikke noe bra. Kan heller ikke OC.. Men må jo få gjort ferdig dette her på et eller annet point. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 18. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) Pakken fra Vendur.no har kommet Da var pakken fra Vendur.No Se pakken Daniel Endret 18. januar 2010 av Danielgr Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 21. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) DustinHome.no sponser Dustinhome sponser med en CORSAIR TX 650W for PC i Mineralolje (Oljeskvetten) Tusen takk. Endret 21. januar 2010 av Danielgr Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 Åh, jeg har lyst til å kjøpe... https://prisguiden.no/profil/lister/111304 Dette er ganske off topic men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå