Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Pc i Mineralolje @ Oljeskvetten - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
grunnen til at det ikke kom noe sjermbilde er nok strøm.

Har en amd 2200+ athlon ligende, satte på en 200w psu, men den slo seg fort av.

Tok en titt i pappa sin pc med amd 2000+ athlon, den hadde 300 eller så var det 350 watt psu.

Så 200w er nok for svakt gutt ;)

Fikk lånt en 360w av han jeg lånte GPU fra og, men det funka ikke.. Så jeg må nok få tak i en sterkere PSU, høyere HDD, RAM og en GPU. Kjøpe noe når jeg får råd..

Lenke til kommentar
grunnen til at det ikke kom noe sjermbilde er nok strøm.

Har en amd 2200+ athlon ligende, satte på en 200w psu, men den slo seg fort av.

Tok en titt i pappa sin pc med amd 2000+ athlon, den hadde 300 eller så var det 350 watt psu.

Så 200w er nok for svakt gutt ;)

Men prosessoren er en AMD 64 3200+,

Lenke til kommentar

Jeg og Gavekort har prøvd på samme type prosjekt tidligere, men hardwaren ble bare bedre og bedre (startet med en E6600 og HD 2600, og endte opp med en E8400, som er på en eller annen OC toppliste her, og ett 4890) så vi bestemte oss for å ikke gjøre det.

Uansett, da vi skulle gjøre dette prøvde vi med rapsolje og noen gammle PC-deler. Etter det jeg forstod ble oljen relativt rask varm (mye p.g.a lite olje ble brukt) og lukta ble ganske vond etterhvert, men ellers funka det ganske bra ingen kortsluttninger eller andre ubehageligheter.

Endret av Cidsor
Lenke til kommentar
Jeg og Gavekort har prøvd på samme type prosjekt tidligere, men hardwaren ble bare bedre og bedre (startet med en E6600 og HD 2600, og endte opp med en E8400, som er på en eller annen OC toppliste her, og ett 4890) så vi bestemte oss for å ikke gjøre det.

Uansett, da vi skulle gjøre dette prøvde vi med rapsolje og noen gammle PC-deler. Etter det jeg forstod ble oljen relativt rask varm (mye p.g.a lite olje ble brukt) og lukta ble ganske vond etterhvert, men ellers funka det ganske bra ingen kortsluttninger eller andre ubehageligheter.

Interesant, Me jeg har ikke tenkt å bruke matolje, for det skal vist lunkte..

Og jeg skal brukte nerme 60 Ltr,

Men takk for infoen;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...