Frank James Lampard jr. Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Er de siste bildene tatt med det nye Canon kameraet? oO Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Det kan være han ikke har tatt seg tid til å finne en god lyskilde, og ikke fant makro-funksjonen eller ikke gadd å fokusere Endret 1. mars 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Det kan være han ikke har tatt seg tid til å finne en god lyskilde, og ikke fant makro-funksjonen eller ikke gadd å fokusere Suuuuuuuuuuuuuure <_________< haha, men god progress Daniel =P Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Er de siste bildene tatt med det nye Canon kameraet? oO A1000 IS ja. According to 'Properties'. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 på tide og støvsuge akvariet? må jo bli mye støv i det siden det ikke skjer så mye Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 5. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Jeg veit de er dårlig fokusert.. Men jeg har skrudd av blitsen fordi det ble alt for mye gjennskinn. (Delene er blanke.) Men skal prøve å få bedre bilder med noe godt lys.. Edit; Tenkte på nå, at jeg kan jo bruke det lokket som fulgte med akvariet til å lyse, det er jo lys på den;) Skal se om jeg rekker å ta noen bilder nå, så endrer jeg bildene. Er ikke noe støv der, men har faktisk tatt støvsuger oppi der^^ Når jeg hadde fått skrudd den på og lokket fortsatt var oppå, så kom ikke varmluften ut, Endret 5. mars 2010 av Danielgr Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Du har da vel en god bordlampe et sted i huset? Halogenlampa til far for eksempel, utmerker seg til slike oppgaver Og ellers, jeg ville kanskje prøvd å ta bildene ifra en annen vinkel, ettersom det er veldig vanskelig å vite hva det er du vil vise fram på de bildene. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Hvordan er statusen på oljen sånn btw? Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Har ikke funnet noen riktig olje dessverre -.- Kan få kjøpe sånn gul lignende.. Men det ser ikke noe fint ut. Ser litt ut som piss... Hvordan vinkel er det du snakker om Marius5051? Hvilket perspektiv.? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 akkurat nå så er vi vel interesert i og se en pc i olje uansett om oljen er gul eller ikke Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 akkurat nå så er vi vel interesert i og se en pc i olje uansett om oljen er gul eller ikke +1 Ravende likgyldig for meg om oljen er gul, bare du snart får dyppa PC-en din i olje. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 beggyner og bli fristende og dra fram noe gammel hw og tømme tolitern med rapsolje over det Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Resultatet blir nok ikke noe mer spennende enn gatekjøkkenlukt i hele huset. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 6. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2010 Ja,.. Går jo ann med planteolje.. Men jeg skal jo bo i huset videre også Venter på at pappa skal få svar fra Tools om olja.. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Når kommer oljen!? lurer på en ting, hvorfor gidder ikke bildet å rescale seg etter at jeg har åpnet spoileren? Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Når kommer oljen!? lurer på en ting, hvorfor gidder ikke bildet å rescale seg etter at jeg har åpnet spoileren? Det veit jeg ikke.. Kan hende fordi jeg bruker tinypic? Noen spesifikk jeg burde bruke? EDIT: Jeg lurer på om det er olje på Felleskjøpet? Til en passe pris.. Oljen på Tools kom på 45 kr eller noe litern.. Altfor dyrt for meg dessverre... Endret 15. mars 2010 av Danielgr Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hvis 45kr literen blir for dyrt for deg tror jeg nesten du kan gi opp. Hvor mange liter trenger du for å fylle akvariet? Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det er vel et 10l akvarium ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå