Gå til innhold

Pc i Mineralolje @ Oljeskvetten - Kommentartråd

Anbefalte innlegg

Nå syntes jeg vi klager litt for mye her.

Daniel har sagt at han trenger hjelp med å finne en olje-type han kan bruke + at han mangler hovedkort, cpu ol. Mitt forslag er at vi heller skal hjelpe han på vei, enn å klage på han jobber for sakte.

Enig! Ting får skje når man får tid/har det man trenger, det er i hvert fall det jeg gjør i mine prosjekter ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@Danielgr: Har du sjekka ut om "heste-olja" er noe du kan bruke? :)

Har ikke fått gjort det nei.. Men skal prøve å få gjort det en av de nermeste dagene.

Daniel har sagt at han trenger hjelp med å finne en olje-type han kan bruke + at han mangler hovedkort, cpu ol. Mitt forslag er at vi heller skal hjelpe han på vei, enn å klage på han jobber for sakte.

Enig! Ting får skje når man får tid/har det man trenger, det er i hvert fall det jeg gjør i mine prosjekter ;)

Det er jo sånn det skal være også. Det er jo mitt projekt. Så da går det jo i min fart.

Lenke til kommentar
@Danielgr: Har du sjekka ut om "heste-olja" er noe du kan bruke? :)

Har ikke fått gjort det nei.. Men skal prøve å få gjort det en av de nermeste dagene.

Det er jo sånn det skal være også. Det er jo mitt projekt. Så da går det jo i min fart.

Du har vel noen sponsorer som gjerne skulle sett litt resultater etter en stund også da ;) Men jeg skal på ingen måte klage på tempoet. Synes det er spennende lesestoff, og ser frem til hvordan det går med prosjektet til slutt :)

Lenke til kommentar

Syntes hvertfall at prosjektet virker kjempekult, selv om det går litt sakte.

Mange andre oversponsede prosjekter her på forumet hvor det sjeldent kommer en ny update.

Lite tips til Daniel er å prøve å poste updates litt oftere. Dette vil øke folks interesse. :)

Da var 1000 innlegg passert her på forumet :D:fun:Wooohoooo :D

Lenke til kommentar

Ja, er bare litt kjedelig å lese en oppdatering hvor jeg bare har byttet cpu kjøler? Eller skal jeg legge ut det og?

Men jeg skal prøve å få ladt ut updates oftere..

__________________________________________________________________________________________

Gratulerer :D

Lenke til kommentar

Ja, er bare litt kjedelig å lese en oppdatering hvor jeg bare har byttet cpu kjøler? Eller skal jeg legge ut det og?

Men jeg skal prøve å få ladt ut updates oftere..

Ja, selvsagt! Husk en arbeidslogg er som og skrive en bok, tar du ikke med smådetaljer blir det fort uoversiktlig og kjedelig når ting er endret/gjordt uten at man får vite det. En god arbeidslogg bør ha med det meste viktige og noe relatert men ikke for uviktige oppdateringer.

Lenke til kommentar

Mr.Anki, Jeg har tenkt å bruke Noctua kjøleren på det andre oppsettet.

Da slipper jeg å styre med klissete kjøler osv når #2 skal monteres sammen.

Mikkello, har dessverre ikke funnet noen olje. Men pappa har hørt med en som jobber på Tools om han kan sjkkke om det kan bestilles.

Wikipedersen, Det funker ikke på mine :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...