arnbju Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Stemmer, den ja. Selv om det ikke er en olje går det ann å senke pcen i den vesken så da gjør det jo samme nytten=) Billig var den jo ikke da... Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har du hørt med veterinærer som Pugetsy Stems foreslår? You'd be amazed how difficult it is to find quantities of mineral oil locally! We learned that it is given as a laxative to horses, so you can talk to a local vet to get it! Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Har tenkt på og gjøre det.. Har bare ikke fått gjort det, det var en av tingene jeg tenkte det første når jeg skulle finne olje. Men det gikk i glemmeskuffen. Takk for at du minte meg på det. :!: Tror jeg drar og sjekker det en gang seinere. Endret 15. februar 2010 av Danielgr Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Pakken fra SteelSeries har kommet Se selv her. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Den inneholdt en Xai optisk mus. Xai benytter laser og er vel ikke å regne som en optisk mus... Den optiske versjonen tror jeg er litt mindre og heter Kinzu Endret 15. februar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Den inneholdt en Xai optisk mus. Xai benytter laser og er vel ikke å regne som en optisk mus... Den optiske versjonen tror jeg er litt mindre og heter Kinzu Det stemmer, det er den jeg fikk idag, mens Daniel fikk laser versjonen Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Den inneholdt en Xai optisk mus. Xai benytter laser og er vel ikke å regne som en optisk mus... Den optiske versjonen tror jeg er litt mindre og heter Kinzu Det stemmer, det er den jeg fikk idag, mens Daniel fikk laser versjonen Bare testa om dere fulgte med da Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Den inneholdt en Xai optisk mus. Xai benytter laser og er vel ikke å regne som en optisk mus... Den optiske versjonen tror jeg er litt mindre og heter Kinzu Det stemmer, det er den jeg fikk idag, mens Daniel fikk laser versjonen Bare testa om dere fulgte med da Nice;D Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Skal det skje noe i dette prosjektet snart? Endret 16. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Jaja.. Alt tar tid. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Tar nok tid å melke "kuene" ja. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Skal det skje noe i dette prosjektet snart? Lurer på det samme. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 15 sider med kommentarer og 2 sider med worklog der det eneste som har skjedd er demontering av PC? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Vi har jo fått sett en masse fine logoer da Fra spøk til revolver. Konseptet her er jo interessant, men det virker ikke som det er noe framgang. Hva er det egentlig som gjøres for tiden? Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Drakk akkurat sjokolademelk om det var det du lurte på? Er jo sjekking av olje.. OG NEI! Det er ikke melking.. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Drakk akkurat sjokolademelk om det var det du lurte på? OG NEI! Det er ikke melking.. Jeg aner noe muffins! Neida Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Drakk akkurat sjokolademelk om det var det du lurte på? OG NEI! Det er ikke melking.. Jeg aner noe muffins! Hahaha :!: Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hah! Win @ 2B'1 Mens du forsker på olje må det jo være noe annet du kan gjøre? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ja, som å f.eks sette opp hovedkortplate og slik i kabinettet. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Nå syntes jeg vi klager litt for mye her. Daniel har sagt at han trenger hjelp med å finne en olje-type han kan bruke + at han mangler hovedkort, cpu ol. Mitt forslag er at vi heller skal hjelpe han på vei, enn å klage på han jobber for sakte. ______________________________________________________________________________ @Danielgr: Har du sjekka ut om "heste-olja" er noe du kan bruke? Endret 16. februar 2010 av HansiFansi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå