KKake Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 I og med at det ikke er mulig å ta bilde av det kameraet du bruker med det kameraet så holder jeg en knapp på at de to siste bildene stammer fra Canon-kameraet. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Jepp, Pakken fra XL data kom i går Så jeg kommer til å legge ut bilder senere i dag. Har ikke tid nå + at jeg må legge dem over på pcen. Digger skjermkortet:) Men jeg lurer på en ting Hvordan kan man sette kort i CrossFire? Hvis jeg setter 2 sånne kort som dette inntill hverandre kommer det jo ikke noe luft fram? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Man setter kortene i hvert sitt PCI-E -spor og setter en CrossFire -bro mellom dem. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Såppas har jeg forstått:D Men hvordan blir kjølingen på det ene kortet da? Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kjølingen på skjermkort trekker vel stort sett luften/oljen langs kortet, dermed har det ikke så mye å si om det står et kort ved siden av det. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Du har ikke råd til olje, men du skal skaffe deg ett til skjermkort? Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Du har ikke råd til olje, men du skal skaffe deg ett til skjermkort? *humre* Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Hehe, nei.. Men jeg bare lurte på det :!: Nå kjører systemet i akvariet Da var det bare olje som mangler. Også rydde litt.. Dette er ikke den gode hardwaren, men jeg skal teste noe dårligere HW først. Har jo heller ikke HK eller CPU.. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Kommer med det etterpå Først legge ut bilder av pakken fra XL data Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Nå var bilder fra pakken ute i workloggen, digger kameraet Se selv! Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ser bra ut Gode bilder også Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Her er noen bilder fra dataen.. Og hvis du er følsom for kabelrot så anbefaler jeg at du ikke ser.. Er ikke ekstremt men. Dette er bare et testsystem så looken er ikke så mye satt foran. Har tatt og småryddet. Ser også ut som viftene står stille, men de snurrer på stockspeed. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvorfor legger du ut dette her og ikke i arbeidsloggen? Er den kun for å vise frem sponsorer og pakker? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Stusset litt på det selv. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg kan godt legge ut dette i arbeidsloggen, tenkte ikke dette var noe spennende. Legger ut nå Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det er jo selve prosjektet som er spennende og det folk vil følge med på. Når skal du få tak i hovedkort og CPU? Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Vet at Overklokking.no bygde en lignene pc en gang i tiden, ikke nedsenket men med olje som rant over hovedkortet. Klarte ikke å finne igjen artikkelen men det burde jo være mulig. Tror det var i samarbeid med 3M. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 arnbju, det var vel ikke olje, men en type væske fra 3M om jeg ikke husker feil. Tror den maskinen(eler hovedkort + cpu) er utstillingsvare for 3M om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Er det denne det er snakk om? Link her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå