hokuspokus111 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Såpe og vann på hardware hørtes ikke bra ut. Problemet er vel at mange kjemikalier brukt til å løse opp olje kan skade elektronikken. Etanol eller isopropanol burde vel være det beste. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Men da bør man bruke destillert vann da, for å unngå korrosjon på kretskortene. Også la det tørke godt før man kobler det sammen igjen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Såpe og vann på hardware hørtes ikke bra ut. Hvorfor ikke? Så lenge det ikke henger igjen noe på komponentene har det jo ingenting å si hva man renser med, så lenge det ikke løser opp noe som du sier. Sprit generelt er kjekt, men ville vært litt forsiktig med det, da det lett løser opp ting du ikke vil at skal løses opp. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Tviler at man klarer å fjerne all såpe og vann fra hardware. Man kan ha uflaks og ha glemt et lite sted eller at det ligger noe vann gjemt. Dessuten løser ikke vann og såpe opp olje veldig godt. Isopropanol tror jeg er best. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Du må jo tørke ting godt uansett. Isopropanol kan funke, men jeg vet ikke helt om jeg ville tatt alt av overflater med det. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Skjønner ikke helt det kameraet selv jeg. Virker som de sponser han bare for å sponse han. Nesten så jeg tror Daniel gjør suspekte ting for å få denne sponsen. Nei, jeg tok bare eksempel på de bildene jeg hadde... De er jo ikke de skarpeste.. Og ja: Jeg skal bruke hardwaren som blir sendt. Det har jeg skrevet en del ganger. Ang rensing av HW, så tenker jeg ikke helt på det enda.. Men det er vel mulig Zalo og vann kan funke? Bare jeg er nøye med å fjerne all vannet og la det tørke.. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hvis du lar hardwaren din tørke med vann på noen dager vil det skje en del irring og erosjon. Det er en ganske stor sjanse for at det blir ødelagt. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Å? Har aldri hatt problemer med det, og har brukt noen liter vann på rensing opp gjennom. Vann er ikke farlig. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Det går sikkert bra i små mengder og over kort tid, men jeg ville aldri duppet et 5850 i vann og såpe. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hva med sånn printer-cleaner-sprit? Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Det låter bra Pedersen, Hva er printer cleaner sprit? Vaske skriveren eller? Du har vel ikke lyst til å forklare hvor jeg får tak i det og pris. Kameraet kom akkurat Bilder kommer. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen andre kan sikkert svare på pris å tilgang. Vet bare at vi har det på jobben, å bruker det på bla. kretskort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 hvordan har du fått sponsorene? jeg er bare overasket over det, du er 14 år og blir sponset ganske mye. utrolig kul ide du har da. Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 hvordan har du fått sponsorene? jeg er bare overasket over det, du er 14 år og blir sponset ganske mye. utrolig kul ide du har da. Ide å ide... hørte om dette (så video på nettet) for sikkert 5 år siden. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ikke veldig originalt, men det er jo morsomt uansett. Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Her er den videoen jeg har sett en del på, link til Youtubevideo! hvordan har du fått sponsorene? Jeg skriver et sponsorbrev som jeg sender ut til spesifikk produsent/reselger. Så venter jeg i spenning på svar.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Aiaiaiai, masse flott spons der ja.. :O Blir det noen klister på den hengern din a? Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Aiaiaiai, masse flott spons der ja.. :O Blir det noen klister på den hengern din a? Ja, eller det har ikke blitt klistret opp noe enda, er så kaldt ute. Og da det blir varmt utvider luften seg om det blir noen bobler. Vil jo at det skal se fint ut :!: Når videoen er filmet, så skal jeg legge til logoene til sponsorer. Bilde av hengeren vil bli lagdt til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 snakker du om en tilhenger til bil nå? fjerner du viftene fra PCen? Lenke til kommentar
Danielgr Skrevet 8. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2010 Ja, det er den det er snakk om. Nei, jeg har ikke tenkt til å fjerne viftene. Eller, jeg har ikke tenkt til å ha vifter utenom prosessoren og skjermkortet tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå