Gå til innhold

ST546 PS3 NAT Type 3

azeklor

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en Thompson Speedtouch 546 router/modem. Jeg har koblet PS3en min til denne routeren, men jeg får beskjed om at jeg har NAT type 3. Jeg har åpnet portene som skal til, men uten noe resultat. Jeg har forstatt NAT type 3. UPnP står på både i routeren og på PS3en, men når jeg tester netverket på PS3en står det at UPnP ikke er tilgjengelig. Kan dette ha noe med saken å gjøre?

Hva skal jeg gjøre for å få NAT type 2?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke problemer med spill, men med å snakke via mikrofon. Frykter dessuten at det kan bli et problem med spill og NAT type 3 i framtiden.

Skal prøve å fjerne portforwardingen.

Hvordan setter jeg PS3 sin ipadresse i DMZ? Er litt fersk på dette, og routern har et utrolig lite brukervennlig web-oppsett.

Lenke til kommentar

Når jeg skal "assigne public ip" til PS3en kommer den ikke opp som et alternativ. Kan dette ha noe med at jeg kobbler PS3en til routeren via et trådløst aksess punkt. Jeg ser nemlig at de to PCene i nettverket som er koblet via kabel og rett i routeren kan settes i DMZ (public ip).

Så må jeg koble PS3en til routeren via kabel for å sette den i DMZ?

Lenke til kommentar

Fikk opp PS3en i listen over enheter jeg kan sette i DMZ, men når jeg velger PS3en og trykker ok får jeg følgende feilmelding:

"Failed to assign the public IP address. (failed to set spoofing pool unnumbered)"

Hva betyr dette, og hva skal jeg gjøre for å få satt PS3en i DMZ nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...