garb Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Har 3 ulike kilder (DVD-spiller, samt 2 x tunere) til mitt TV, og av ulike grunner ønsker jeg bare å bruke component-inngangen på TVen. Har sett at det finnes RCA-vekslere å få tak i, se f.eks. denne. ---- >>>> Kan jeg bruke slik veksler også til signaler som skal gå til komponent-inngangen på TVen? ---- >>>> I tillegg; det går ikke helt klart frem av beskrivelsen på Clas Ohlson om denne boksen støtter inngang både for audio og video (dvs behov for 3 x [gul, rød og hvit plugg] inn i boksen og 1 x [gul, rød og hvit plugg] ut av boksen). Noen som har erfaring med denne boksen? Edit: kom over denne mens jeg søkte - her går det klart frem at det kan veksles mellom 4 ulike innganger, hvor hver inngang har plass til 3 plugger (men det er ut som om disse holder til i Canada, så da er det mer praktisk å ta turen innom nærmeste Clas Ohlson om jeg finner noe til samme nytten der ...) Edit2: Fant denne - ser ut som om det er akkurat det jeg trenger, så får bare håpe den går på komponent-signaler? Endret 28. november 2009 av garb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå