Thomhess Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei! Det er en jente på skolen jeg liker veldig godt. Jeg har kjent henne i en lang stund og vi er blitt veldig gode venner. Det har seg nå sånn at jeg har forelsket meg, men synes det er litt vanskerlig å finne ut hvordan jeg skal spørre på henne. Hva skal jeg si, og hvordan skal jeg si det? Skal det være i en spesiell setting, eller bare veldig spontant? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det er vel kanskje fint om du sier det til henne en gang dere er alene. Kanskje om du har henne på besøk og dere sitter i sofaen og har sett på film eller noe. Å gå bort til henne i skolegården og fortelle det rett ut har jo sin sjarm, det også, men hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt det i en litt mer intim setting. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Men først må du jo finne ut om du virkelig vil prøve å gjøre noe mer ut av det kanskje Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Men først må du jo finne ut om du virkelig vil prøve å gjøre noe mer ut av det kanskje Jeg har vel egentlig alltid villet at det skal bli noe mer, men bare hatt problemer med å spørre. Alltid når jeg har tenkt på å gjøre det har jeg alltid følt det ikke passer, og derfor utsatt det. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Du sier hun er en god venn, så det er jo bare å spørre, om hun sier nei vil det jo bli som vanlig igjen alikavel. du har rett og slett ingenting å tape på det Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Tro meg, jeg har prøvd, men jeg sliter hver gang. Har du/dere noen forslag til hva jeg kan si? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Du sier hun er en god venn, så det er jo bare å spørre, om hun sier nei vil det jo bli som vanlig igjen alikavel. du har rett og slett ingenting å tape på det Nja, det er vel ikke helt sikkert. At en venn åpner forelskelsesdøra for en annen venn, kan gjøre det ganske pinlig å være sammen alene senere. Hvis man blir avvist, selvsagt. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Njaa, hvis det er en god venn ville det nok gått over, tror nå jeg. Ville vært værre om de ble sammen og så gjorde det slutt Lenke til kommentar
Leiferen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvis du vil at det skal bli slutt før det har begynt, så kan du jo si at du er forelsket i henne, det funker som regel alltid. Men hvis du er interessert i henne, så bør du nok heller sørge for å tilbringe mest mulig tid med henne, spørre om hun vil finne på ting på fritiden osv, for så å la ting gå naturlig derfra. Å si at du er forelsket kan du vente med til dere faktisk er mer eller mindre å regne som et par. GJØR heller noe, enn å si det, da øker sjansene dine. Hvor gamle er dere, forresten? Det kan også spille inn. Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Vi er begge 15 år. Som et svar på det du sa, så kan jeg jo si at flere tror vi er et par, siden vi er veldig mye sammen Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Vi er begge 15 år. Som et svar på det du sa, så kan jeg jo si at flere tror vi er et par, siden vi er veldig mye sammen Det virker som du har et godt utgangspunkt, da. Føler du at hun oppfører seg som om dere er kjærester? Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Nja.... Vanskerlig å si egentlig. Hver gang noen sier at vi burde bli sammen, blir hun litt flau og sier nei (det er vel forståelig). Men hun reagerer aldri negativt på "kjærtegnene" jeg gir henne. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det kan jo hende hun føler det på samme måte da men er redd for at du skal avise henne. akkurat som at du er red for at hun skal avise deg Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nja.... Vanskerlig å si egentlig. Hver gang noen sier at vi burde bli sammen, blir hun litt flau og sier nei (det er vel forståelig). Men hun reagerer aldri negativt på "kjærtegnene" jeg gir henne. Da tror jeg faktisk du skal la det fysiske telle mer enn hva hun faktisk sier. Hvis hun viser at hun liker deg med kroppsspråket sitt (ja, det kan være vanskelig å dømme), så er det jo safe bet. Jeg synes du skal ta det et par hakk videre, jeg. Henge mer med henne, flørte mer, berøre mer, og se hvordan hun reagerer. Lenke til kommentar
Gjest Seriøs Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Helt seriøst. Jeg hadde også en jente jeg likte veldig godt, vi var veldig mye sammen o.s.v.. Likte henne veldig godt, men turte aldri og ta det første skrittet. En dag fikk jeg vite, vel, at hun hadde fått seg type. En i klassen min. Så jeg spurte hun rett ut om hvorfor. Hun sa at hun hadde likt meg lenge, men siden jeg aldri hadde tatt skrittet ga hun meg opp og fikk en annen. Noe av det verste jeg har opplevd. Men, det jeg vil frem til er; Bare hopp i det! Hvis du ikke gjør det, kommer du til å angre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå